Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W KRYZYSIE I ZMIANACH

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W KRYZYSIE I ZMIANACH
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-02-16
Data zakończenia 2012-02-17
www http://www.wikconsulting.pl
Email szkolenia@wikconsulting.pl
Kontakt
tel. 509 66 77 98
Opis
Adresaci szkolenia: • kadra kierownicza • właściciele małych i średnich przedsiębiorstw • kierownicy i specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej • kierownicy i specjaliści ds. public relations • kierownicy i specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi • kierownicy i specjaliści ds. zarządzania zmianą Metody szkoleniowe: Szkolenie będzie realizowane w formule warsztatowej. Wykorzystywane metody: mini-wykład, case studies, praca w grupach, praca indywidualna, odgrywanie ról Korzyści dla uczestników: • Zajęcia prowadzi praktyk z komunikacji wewnętrznej • Metodyka nauczania oparta jest na najlepszych praktykach szkoleń biznesowych • Program przeszedł wielokrotną weryfikację w różnych grupach docelowych • Przewaga części warsztatowej pokazującej praktyczną stronę zarządzania zmianą i kryzysem w kontekście komunikacji wewnętrznej Program szkolenia: 1. Kryzys i zmiana w organizacji • Co to jest kryzys? • Jakie mamy rodzaje kryzysów oraz zmian w organizacji? • Jak przebiega kryzys / zmiana? 2. Rola komunikacji w kryzysie oraz sytuacji zmiany 3. Prewencja jako sposób na obronę przed kryzysem: • Diagnozowanie sytuacji wyjściowej • Scenariusze kryzysowe • Key messages 4. Jak komunikować, aby przeprowadzić pracowników przez kryzys oraz sytuację zmiany? • Komunikacja bezpośrednia • Narzędzia elektroniczne • Narzędzia drukowane 5. Dostosowanie komunikacji do nastawienia pracowników w różnych fazach kryzysu oraz sytuacji zmiany 6. Rola kierownika w komunikowaniu zmian i kryzysu 7. Specyfika komunikowania w zależności od typu zmiany w organizacji • Restrukturyzacja i zwolnienia • Fuzja • Nowe rozwiązania organizacyjne • Zmiana kulturowa • Zmiana wynagrodzeń 8. Działania pokryzysowe w komunikacji wewnętrznej 9. Najczęstsze błędy w komunikacji zmian wewnątrz organizacji Cele szkoleniowe: 1. Poziom wiedzy – uczestnik: • wie, co to są kryzys i zmiana • zna rodzaje kryzysów oraz zmian • wie, jakie są fazy kryzysu i zmiany • wie, jaka jest rola komunikacji w kryzysie oraz sytuacji zmiany • zna sposoby diagnozowania sytuacji kryzysowych • zna sposoby komunikacji z pracownikami w przypadku kryzysu oraz zmiany • zna rolę kierownika w komunikowaniu zmian i kryzysu • wie, jakie są nastroje pracowników w zależności od fazy kryzysu czy zmiany • wie, jakie są najczęstsze błędy w komunikacji zmian i kryzysu 2. Poziom umiejętności – uczestnik: • potrafi zdiagnozować sytuacje kryzysowe • potrafi opracować scenariusze kryzysowe • potrafi opracować kluczowe komunikaty dla pracowników • potrafi przeprowadzić pracowników przez kryzys oraz sytuację zmiany • potrafi dostosować komunikację do nastawienia pracowników w różnych fazach zmiany i kryzysu • potrafi dostosować komunikację wewnętrzną do typu zmiany zachodzącej wewnątrz organizacji • potrafi prowadzić działania pokryzysowe w kontekście komunikacji wewnętrznej 3. Poziom postaw – uczestnik: • rozumie, jak ważną rolę odgrywa komunikacja wewnętrzna w sytuacji zmiany lub kryzysie • jest przekonany o konieczności przygotowania planu prewencyjnego na wypadek wystąpienia kryzysu • jest świadomy różnorodności narzędzi komunikacji zmian i kryzysu wewnątrz organizacji • uważa, że warto dostosować komunikację do nastawienia pracowników w różnych fazach zmiany lub kryzysu • rozumie, że – w zależności od typu zmiany w organizacji – komunikacja może różnie przebiegać • jest świadomy wagi działań pokryzysowych w komunikacji wewnętrznej