Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja z pracownikami

Komunikacja z pracownikami
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-10-28
Data zakończenia 2013-10-29
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2904/komunikacja-z-pracownikami
Email
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cele szkolenia:poznasz i rozwiniesz techniki usprawniające umiejętności komunikowania się ze współpracownikamirozwiniesz umiejętności skutecznego porozumiewania się z osobami o różnym sposobie bycia i zachowaniaProgram szkolenia: MODUŁ I SZKOLENIA: Elementy komunikacji, rola skutecznej komunikacji w zespoleMentalność Polaków - budowanie własnej skutecznościNastawienie współpracowników do komunikacji i udzielania informacjiPrzełamywanie ograniczających barier w rozmowie ze współpracownikamiModelowanie nastawienia i wzbudzanie automotywacji do procesu komunikacji ze współpracownikamiMODUŁ II SZKOLENIA: Rola komunikacji niewerbalnej w budowaniu wiarygodnościBudowanie wiarygodności i odpowiedniego wrażenia (odbiór całości nadawanego komunikatu, komunikaty wzbudzające agresję lub wycofanie, komunikaty budujące zaufanie)Głos (doskonalenie czystości wypowiedzi – praca z dykcją i impostacją, wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru)Postawa ciała, kontakt wzrokowy, mimika, gestyMODUŁ III SZKOLENIA: "Złota piątka" komunikacji niewerbalnej postawa, mimika, gestykulacja, kontakt wzrokowy, ton głosMODUŁ IV SZKOLENIA: Wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru likwidacja paralingwistyki, poprawna dykcja, impostacja głosuMODUŁ V SZKOLENIA: Aktywne słuchanieNadawanie a interpretacjaParafraza jako metoda eliminacji niedomówień i właściwego rozumieniaPrecyzowanie informacji Weryfikowanie informacji już posiadanych Podsumowanie rozmowyMODUŁ VI SZKOLENIA: Pytania jako narzędzie służące do budowania porozumienia ze współpracownikamiRodzaje pytań możliwych do zastosowania Korzyści z zadawania pytań Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami Metody prowadzenia rozmowy poprzez zadawanie pytańMODUŁ VII SZKOLENIA: Metody reagowania na pytania, prośby współpracownikówMODUŁ VIII SZKOLENIA: Skuteczna argumentacjaArgumenty logiczne i korzyściArgumenty emocjonalne budowane w oparciu o wartości, potrzeby, kompleksy, lękiZasady argumentowania – metody przedstawiania argumentów (slogan, argument zindywidualizowany, argument firmowy, pułapki w argumentacji)Pułapki w argumentacjiMODUŁ IX SZKOLENIA: Zarządzanie słowem -Tabela Złotych ZwrotówJęzyk korzyści a język problemów Eliminacja języka egocentrycznego Perswazja poprzez słowoTechniki zmiany minusów na plusyJęzyk wizji i kreowania potrzebEliminacja słów osłabiających wypowiedźSkuteczna argumentacja Budowanie właściwego wizerunku poprzez celowy dobór słówMODUŁ X SZKOLENIA: Typy osobowości a komunikacja preferencje w sposobie komunikowania się: tempo wypowiedzi, logika / emocje, zadania / ludzie, ogół / szczegółMODUŁ XI SZKOLENIA: Techniki wywierania wpływu w kontakcie ze współpracownikami  prawo własnego wyboru, publicznej deklaracji, wzajemności zachowańMODUŁ XII SZKOLENIA: Trudne sytuacje w kontakcie z członkami zespołu – jak sobie z nimi radzić zabronione zwroty i zachowania, cztery propozycje reagowania w trudnej sytuacjiMiejsce szkolenia:Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie, zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem szkolenia. Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie-z-komunikacji-z-pracownikami-szkolenie-otwarte-warszawa/1063.html (przycisk \"Zamów\") Kontakt:W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:mailowy: szkolenia@biznesedukator.pllub telefoniczny: (22) 649 15 83 Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl