Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Kreacja reklamowa - tworzenie skutecznej reklamy

Kreacja reklamowa - tworzenie skutecznej reklamy
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-05-10
Data zakończenia 2012-05-11
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/425-kreacja-reklamowa.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
PRACOWNIA KOMPETENCJI www.pracowniakompetencji.pl tel. 22 62 100 62 biuro3@pracowniakompetencji.pl
Opis
Szkolenie z zakresu tworzenia reklamy w prasie, radiu, telewizji, Internecie i na outdoorze. - Korzyści ze szkolenia: *Nauka tworzenia skutecznych przekazów reklamowych w mediach *Pozyskanie umiejętności współpracy z agencją reklamową, oceny propozycji kreatywnych *Zwiększenie efektywności reklamy firmy - Uczestnicy szkolenia: Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji Pracownicy agencji reklamowych. Właściciele, szefowie firm, którzy zajmują się m.in. promocją swoich przedsiębiorstw - Cele szkolenia: Poznanie mechanizmów tworzenia komunikatu reklamowego ukierunkowanego na efekt - realizację celów Nabycie umiejętności przekształcania pomysłów w spójny komunikat Przybliżenie źródeł inspiracji - Program Szkolenia: Zanim przystąpisz do tworzenia reklamy: *Miejsce promocji i reklamy w marketingu mix Założenia strategiczne: brand foundations, brand identity, strategia marki Czym jest marka, jej budowa i funkcje? Słownik kreacji i produkcji reklamowej Warsztat: wyzwalanie własnej kreatywności i myślenia nieszablonowego *Strategia kreacji: Brief kreatywny Określenie i analiza grup docelowych Cele komunikacyjne kampanii Copy Strategy Zasady tworzenia konceptu kreatywnego Insight konsumencki Gimmick w reklamie Obraz i słowo w reklamie Projekty reklamy: roughs, storyboards, animatics, lifematics Warsztat: tworzenie konceptu kreatywnego *Reklama prasowa: Elementy reklamy prasowej Reguły tworzenia dobrej reklamy prasowej Do jakich kampanii prasa się nadaje, a do jakich nie? Analiza dobrych i złych reklam prasowych Warsztat: tworzenie reklamy prasowej *Reklama radiowa: Reguły tworzenia dobrej reklamy radiowej Do jakich kampanii radio się nadaje. a do jakich nie? Analiza dobrych i złych reklam radiowych Warsztat: tworzenie scenariusza reklamy radiowej *Reklama telewizyjna: Reguły tworzenia dobrej reklamy telewizyjnej Do jakich kampanii telewizja się nadaje, a do jakich nie? Analiza dobrych i złych reklam telewizyjnych Warsztat: tworzenie scenariusza reklamy telewizyjnej *Outdoor Specyfika reklamy outdoorowej Do jakich kampanii outdoor się nadaje, a do jakich nie? Analiza dobrych i złych reklam outdoorowych Warsztat: tworzenie reklamy outdoorowej *Internet Formy reklamy internetowej Specyfika reklamy internetowej Do jakich kampanii Internet się nadaje, a do jakich nie? Analiza dobrych i złych reklam internetowych Warsztat: tworzenie reklamy outdoorowej *Badanie reklamy Czy warto badać reklamę? Pretesty Koszt szkolenia to 1190zł (+23% VAT) W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie prowadzone przez doświadczonego trenera Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia