Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Kreacja skutecznej reklamy

Kreacja skutecznej reklamy
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-06-11
Data zakończenia 2012-06-12
www http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html
Email szkolenia@szkoleniapraktyczne.pl
Kontakt
Termin: 11-12 czerwca 2012 (pn.-wt.) Miejsce: 00-538 Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA). Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT). Czas: 2 dni [b]ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów[/b]. Masz pytanie: zadzwoń: 504 17 90 65 – Adrian Tomaszewski W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady itp.). SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca Z a p r a s z a m y _________________________________ Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe: * Jak przygotować brief kreatywny (30 maja, Warszawa) * Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słów (18-19 czerwca, Warszawa) - szczegóły na stronie www.SzkoleniaPraktyczne.pl _________________________________
Opis
KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie" *********************** UWAGA: wprowadzamy możliwość dostosowania programu w pewnym zakresie do zgłaszanych potrzeb uczestników (nawet w szkolaniu otwartym!). Chcesz przećwiczyć i poznać konkretne, interesujące Cię zagadnienia? Podaj je na formularzu zgłoszenia na to szkolenie. ******************** Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz. - dowiedz się i przećwicz: * jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt? * brief kreatywny - zawartość i przykłady, * co i jak obiecywać w reklamie? * big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje, * wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy, * skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard... ________________________ PROGRAM NAJPIERW MYŚLENIE... Planowanie: strategia komunikacji Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy. Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt? Rozpoznanie: odbiorca i produkt Co i jak obiecywać w reklamie? ... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”... Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.) Magic is in the product... Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać? Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów. Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy + Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.). + Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.) _____________________________________ [b]DLA KOGO TO SZKOLENIE?[/b] * Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji. * Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy. * Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę. _____________________________________ PROWADZĄCY Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia) _____________________________________