Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

LEADERSHIP POSITION CZYLI EFEKTYWNE BUDOWANIE POZYCJI LIDERA

LEADERSHIP POSITION CZYLI EFEKTYWNE BUDOWANIE POZYCJI LIDERA
Status
Miejsce Śląskie Gliwice
Data rozpoczęcia 2011-10-27
Data zakończenia 2011-10-28
www http://agmax-szkolenia.com.pl
Email agmax@agmax-szkolenia.pl
Kontakt
Centrum Szkoleń AGMAX s.c. ul. Sobieskiego 11 lok. E6 40-082 Katowice Magdalena Konieczny mobile: 532-425-620 Agnieszka Paliszewska mobile: 532-425-622 fax. 32 236-59-82
Opis
„Liderem można się stać – nie urodzić. Liderem można się stać dzięki wielkiemu wysiłkowi, który jest ceną, jaką trzeba zapłacić za osiągnięcie jakiegokolwiek sensownego celu.” Vince Lombardi Budowanie pozycji lidera jest bardzo ważnym i dalekowzrocznym działaniem mającym na celu stworzenie organizacji nastawionej na rozwój i dążącej do ciągłego doskonalenia się. Skoro to jest takie oczywiste to dla czego takie trudne? Bycie liderem to nie tylko umiejętność komunikacji czy bycia asertywnym. To również budowanie narzędzi, które pomogą podległemu personelowi realizować się w firmie i przestrzegać wartości, które wynikają z ich przekonań a nie przymusu. CELE SZKOLENIA dostarczenie uczestnikom wiedzy psychologicznej niezbędnej do zrozumienia tworzenia i wzmacniania relacji pracownik-przełożony poznanie mechanizmów kreowania liderów autodiagnoza predyspozycji i umiejętności przywódczych - wskazanie kierunku rozwoju zdolności kierowniczych lepsze zrozumienie źródła własnych emocji, nabycie umiejętności panowania nad trudnymi emocjami radzenie sobie ze stresem nabycie umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO prezesów firm dyrektorów zarządzających dyrektorów oddziałów osób zarządzających zespołem pracowników kierowników działów rezerwowej kadry zarządzającej wszystkich osób zainteresowanych tematyką szkolenia PROGRAM SZKOLENIA I Przywódca, lider, kierownik – charakterystyka ról 1. Kierownik zespołu – funkcje zawodowe planowanie organizowanie motywowanie kontrolowanie 2. Lider grupy – role społeczne zadaniowa – istotna ze względu na realizację powierzonego zadania emocjonalna – ważna dla współżycia i rozwoju grupy blokująca rozwój grupy – utrudniaja współżycie w zespole i sprawną realizację celów 3. Przywódca – charyzma osobowościowa osobowościowe i behawioralne uwarunkowania charyzmy sytuacyjne uwarunkowania charyzmy II Inteligencja emocjonalna menedżera 1.Autoprezentacja komunikacja werbalna i niewerbalna 2.Metody rozwoju własnej inteligencji emocjonalnej, kształtowanie wybranych cech optymizm asertywność otwartość poznawcza myślenie strategiczne 3.Kontrola emocji, czyli radzenie sobie ze stresem analiza specyfiki stresu, jego objawów fizjologicznych, psychicznych oraz intelektualnych analiza jego konsekwencji zasady radzenia sobie ze stresem – przegląd technik radzenia sobie ze stresem 4.Umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespole Skuteczne metody kierowania konfliktem w grupie 5. Podstawowe umiejętności organizacyjne formułowanie celów zawodowych ustalanie priorytetów planowanie działań podejmowanie decyzji 6. Style kierowania – przegląd i omówienie najbardziej efektywnych stylów kierowania 7. Rola lidera w utrwalaniu pozycji firmy fazy rozwoju organizacji a typ efektywnego lidera – zarządzanie zmianą działania wewnątrz organizacji - realizacja zadań strategicznych - gospodarowanie potencjałem ludzkim budowanie wizerunku firmy w środowisku zewnętrznym METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW miniwyłady połączone z prezentacjami multimedialnymi ćwiczenia grupowe i indywidualne dyskusje grupowe analiza przypadków diagnoza potencjału – testy, kwestionariusze ćwiczenia indywidualne Czas trwania szkolenia: 16 h dydaktycznych