Ogłoszenia targów i szkoleń
Maksymalizacja zysku z marketingu
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4885/maksymalizacja-zysku-z-marketingu |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Maksymalizacja zysku z marketinguWspółczesny marketing & e-marketing to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe, które na współczesnych rynkach podlegają szybkiej ewolucji.KORZYŚCI DLA
UCZESTNIKÓWWyłącznie najskuteczniejsze
metody marketingowe i ekspercką wiedzę praktyczną.Metody opracowane przed ponad
10 lat doświadczeń profesjonalnych trenera.Liczne studia przypadków z
praktyki trenera i studia przypadków nagradzane za skuteczność.Przegląd najnowszych trendów
marketingowych z Polski i ze świata.Dostęp do unikalnej, autorskiej
metodyki strategicznej.METODY PRACY, KTÓRE
ZASTOSUJEMY PODCZAS SZKOLENIAStudia przypadków - polska i
światDyskusjaĆwiczenia grupowePROGRAM SZKOLENIABudowa siły i wizerunku marki
Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym
rozumieniu wizerunku marki i jej unikalnej roli na rynku i przygotowanie
uczestników do wykorzystania wiedzy w działaniach społecznościowych.Marka - prawidłowe rozumienie
funkcjonowania na rynkuObraz marki VS reputacja markiReputacja marki a reklama markiBłędy w marketingu i reklamieZasady budowy wizerunku i
przełożenie na zyskWizerunek firmy a reklama firmyWykorzystywanie błędów
konkurencjiZasady budowy strategii
marketingowychStrategia marketingowa i przewaga konkurencyjna
W tym dziale szkolenia zostanie przedstawiona unikalna, autorska metodyka
strategiczna zapewniająca bardzo wysoką skuteczność strategii marketingowych
łącząca działania Internetowe i tradycyjne. Metodyka jest przystosowana do
specyfiki sektora B2C & B2B.
Budowa strategii marketingowejInsight - rozumienie grup
docelowychSegmentacja klientów dla
sukcesu działań marketingowychCele behawioralne – komunikaty
wpływające na decyzje odbiorcówCele kognitywne – sposoby
przekazywania komunikatówUtrzymanie i rozwój przewagi konkurencyjnejMarka vs. komunikacja -
informacje o marce w całości komunikacjiAnaliza konkurencjiKanały komunikacji w
konkurencjiReagowanie na działania
konkurencjiRozwój przewagi konkurencyjnejMarketing wielokanałowyZaangażowanie odbiorcy –
warunek skutecznościPomiar skuteczności i
prawidłowe rozumienie danychSzkolenie poprowadzi:Tomasz SuchetaMarketingowiec. Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w
projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych
innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii
wielokanałowychZapraszamy do zapoznania się z ofertą Naszej firmy>>>