Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Maksymalizacja zysku z marketingu

Maksymalizacja zysku z marketingu
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/4885/maksymalizacja-zysku-z-marketingu
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Maksymalizacja zysku z marketinguWspółczesny marketing & e-marketing to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe, które na współczesnych rynkach podlegają szybkiej ewolucji.KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓWWyłącznie najskuteczniejsze metody marketingowe i ekspercką wiedzę praktyczną.Metody opracowane przed ponad 10 lat doświadczeń profesjonalnych trenera.Liczne studia przypadków z praktyki trenera i studia przypadków nagradzane za skuteczność.Przegląd najnowszych trendów marketingowych z Polski i ze świata.Dostęp do unikalnej, autorskiej metodyki strategicznej.METODY PRACY, KTÓRE ZASTOSUJEMY PODCZAS SZKOLENIAStudia przypadków - polska i światDyskusjaĆwiczenia grupowePROGRAM SZKOLENIABudowa siły i wizerunku marki Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu wizerunku marki i jej unikalnej roli na rynku i przygotowanie uczestników do wykorzystania wiedzy w działaniach społecznościowych.Marka - prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynkuObraz marki VS reputacja markiReputacja marki a reklama markiBłędy w marketingu i reklamieZasady budowy wizerunku i przełożenie na zyskWizerunek firmy a reklama firmyWykorzystywanie błędów konkurencjiZasady budowy strategii marketingowychStrategia marketingowa i przewaga konkurencyjna   W tym dziale szkolenia zostanie przedstawiona unikalna, autorska metodyka strategiczna zapewniająca bardzo wysoką skuteczność strategii marketingowych łącząca działania Internetowe i tradycyjne. Metodyka jest przystosowana do specyfiki sektora B2C & B2B.   Budowa strategii marketingowejInsight - rozumienie grup docelowychSegmentacja klientów dla sukcesu działań marketingowychCele behawioralne – komunikaty wpływające na decyzje odbiorcówCele kognitywne – sposoby przekazywania komunikatówUtrzymanie i rozwój przewagi konkurencyjnejMarka vs. komunikacja - informacje o marce w całości komunikacjiAnaliza konkurencjiKanały komunikacji w konkurencjiReagowanie na działania konkurencjiRozwój przewagi konkurencyjnejMarketing wielokanałowyZaangażowanie odbiorcy – warunek skutecznościPomiar skuteczności i prawidłowe rozumienie danychSzkolenie poprowadzi:Tomasz SuchetaMarketingowiec. Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii wielokanałowychZapraszamy do zapoznania się z ofertą Naszej firmy>>>