Ogłoszenia targów i szkoleń
Marketing i budowanie wizerunku firmy - szkolenie otwarte
Status | |
---|---|
Miejsce | Pomorskie Gdańsk |
Data rozpoczęcia | 2014-02-15 |
Data zakończenia | 2014-02-15 |
biuro@perspecta.pl |
Kontakt
Kontakt z nami:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel.: 58 746-38-41
e-mail.: biuro@perspecta.pl
www.perspecta.pl
Opis
Zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:
MARKETING I BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY
Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, 6-8 osób, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z tematyką marketingu w firmie. Uczestnicy szkolenia nauczą się, jak stosować skuteczną strategię marketingową i wizerunkową w przedsiębiorstwie. Staną się bardziej wrażliwi na oczekiwania rynku i klientów. Co więcej, dowiedzą się, jak stworzyć
i zarządzać marką, wyróżniającą się na tle pozostałych. Dodatkowo będą mogli zanalizować swoją stronę internetową i otrzymać wsparcie w zakresie skuteczności własnej strony internetowej.
Ramowy program szkolenia
MARKETING W FIRMIE
Pojęcie marketingu, kanały działań marketingowych – zalety i wady, marketing MIX jako zasada skutecznego działania firmy: produkt- analiza cyklu życia produktów firmy, rozwój produktu, wprowadzanie nowych produktów, cena- metody ustalania ceny, wybrane strategie cenowe, promocja, dystrybucja- struktura kanałów dystrybucji i wybór odpowiednich kanałów. Sprzedaż produktów
a sprzedaż usług, badanie potrzeb klientów- metody, analiza rynku analiza konsumentów- segmentacja rynku: czym jest segmentacja rynku? Dlaczego ją wprowadzamy? Strategie oparte na segmentacji rynku.
BUDOWANIE PROFESJONALNEGO WIZERUNKU FIRMY
Branding, czyli jak wyróżnić się z tłumu. Czym jest marka: pojęcie marki, brandingu, pozycjonowania.
Jak stworzyć „osobowość” marki i jak nią zarządzać?- budowanie świadomości marki: opracowanie loga firmy, nazwa firmy i jej znaczenie na rynku, dobór hasła reklamowego, zaprojektowanie elementów stałych wizerunku. Co zrobić, by marka odniosła sukces? Launch (wprowadzanie marki na rynek), Lifting (modyfikacja marki) i Rebranding- pojęcie, wady i zalety. Korzyści dla właściciela
i klienta. Employer branding, czyli mocna, rozpoznawalna i dobrze postrzegana przez potencjalnych pracowników marka pracodawcy. Działania promocyjne firmy: wybór właściwego kanału dystrybucji i promocji- reklama telewizyjna, prasowa, radiowa, internetowa, ulotki, plakaty, eventy, sponsoring, znaczenie kolorystyki w kampanii reklamowej,
STRONA INTERNETOWA FIRMY
Zasady zbudowania profesjonalnej strony internetowej, indywidualna analiza własnej strony internetowej, praca nad zmianą kluczowych elementów, oddziaływanie podprogowe na stronie internetowej, formatowanie tekstu na materiałach firmowych i stronie internetowej. Indywidualne treningi tworzenia kampanii reklamowych oraz działań marketingowych w zależności od specyfiki branży.
STANDARDY FIRMY
Standardy i normy obowiązujące w firmie, spójność materiałów reklamowych, normy pisania korespondencji listowej i elektronicznej, standardy obsługi klientów, dobór czcionki w zależności od przekazu komunikacyjnego, narzędzia służące do mierzenia standardów firmy oraz działań marketingowych, etyka w reklamie. Indywidualne treningi uczestników szkolenia, praca nad mocnymi
i słabymi stronami.
Termin szkolenia: 15.02.2014
Koszt uczestnictwa: 350 PLN
W cenie: 1 dzień szkoleniowy (w godzinach 8-14), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.
Miejsce szkolenia:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualne promocje oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na www.perspecta.pl w zakładce Szkolenia Otwarte