Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Marketing w firmie

Marketing w firmie
Status
Miejsce Małopolskie KRAKÓW
Data rozpoczęcia 2011-01-14
Data zakończenia 2011-01-14
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia tel. 600 43 33 71 Cena szkolenia: 550 zł brutto Gwarantujemy: lunch, przerwy kawowe, zaświadczenie wg wzoru MEN
Opis
1. Wprowadzenie: • pojęcie marketingu • badania marketingowe • strategia produktu, ceny, dystrybucji i promocji (4P) • planowanie działalności marketingowej oraz kontrola planu działań • analiza konkurencji 2. Marketing i jego znaczenie: • podstawowe funkcje marketingu • satysfakcja konsumenta • marketing w przedsiębiorstwie • nabywcy i ich segmentacja • wiedza o nabywcach 3. Marketingowe podejście do zarządzania: • zasady zarządzania marketingowego • organizacja marketingu w firmie • planowanie w marketingu 4. Strategia marketingowa: • 4 P - produkt, cena, dystrybucja, promocja 5. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy: • reklama • promocja • public relations • sprzedaż osobista • media 6. Marketing internetowy: • promocja w sieci • prowadzenie sprzedaży w sieci • marketing internetowy a profil działalności 7. Promocja jako narzędzie marketingu: • rola promocji w marketingu • narzędzia promocji 8. Strategia produktu: • funkcje produktu • wyposażenie produktu: jakość, marka, opakowanie, oznakowanie, gwarancja, usługa posprzedażowa • cykl życia produktu • wprowadzanie nowego produktu 9. Strategia ceny: • cena i jej funkcje • metody ustalania cen • narzędzia wykorzystywane w kształtowaniu strategii cenowych • negocjowanie ceny 10. Dystrybucja towarów w marketingu • rodzaje dystrybucji • instrumenty i działania związane z dystrybucją • kanały dystrybucji • organizacja fizycznego przebiegu towarów 11. Reklama - tak - ale jaka ?