Ogłoszenia targów i szkoleń
Merchandising - efektywna ekspozycja towaru
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/48/merchandising-efektywna-ekspozycja-towaru |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Merchandising - efektywna ekspozycja towaru>>>Merchandising - czyli sztuka ułożenia towarów w sklepie w taki sposób aby z każdego metra bieżącego powierzchni sklepu uzyskać maksymalnie możliwą sprzedaż.Celem szkolenia jest rozwój umiejętności właściwej ekspozycji towaru, która przekłada się na wzrost sprzedaży i zysku firmy. Uczestnicy poznają sposoby tworzenia ekspozycji wpływających na wzrost widoczności produktu i świadomości marki, a w konsekwencji na zwiększenie sprzedaży. Uczestnicy oprócz umiejętności znajdowania najlepszych miejsc ekspozycyjnych, przećwiczą również sposób rozmowy i przekonania do preferowanych miejsc osób decyzyjnych.Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:- zidentyfikować najlepsze miejsce na ekspozycje produktów w punkcie sprzedaży- opracować koncepcję ekspozycji- zbudować argumentację do przekonania osoby decyzyjnej do wprowadzenia ekspozycji- wprowadzić i zarządzać ekspozycją w punkcie sprzedaży- realizować ekspozycje wspierające sprzedaż produktów
Program szkolenia1. Cele merchandisingu. - korzyści z dobrej ekspozycji- zwiększenie sprzedaży- dbałość o jakość produktów w punkcie sprzedaży- budowanie wizerunku marki- dostępność produktu a sprzedaż2. Spojrzenie na ekspozycję oczami nabywcy. - wybór miejsca ekspozycji towaru- wpływ ekspozycji na klienta- strefa wejścia- strefa zakupów- strefa kasowa- strefa wyjścia3. Wyróżnienie produktu w punkcie sprzedaży. - jaka ekspozycja zachęca do zakupu?- parametry efektywnej ekspozycji- miejsce ekspozycji- zajmowana powierzchnia- standard ekspozycji- główna ekspozycja- dodatkowe miejsca ekspozycyjne- multiplikacje4. Dodatkowe wsparcie sprzedaży. - zasady wykorzystania materiałów POS- znaczenie ekspozycji ceny produktu- wprowadzanie promocji5. Zasady merchandisingu. - zasada FIFO- merchandising wstępny- merchandising właściwy- aktualność ekspozycji6. Realizacja ekspozycji w punkcie sprzedaży. - przygotowanie do realizacji ekspozycji- opracowanie koncepcji- rozmowa z klientem na temat ekspozycji- pokonywanie obiekcji klienta odnośnie ekspozycji7. Zabezpieczenie trwałości ekspozycji. - umowa ekspozycyjna, program lojalnościowy- wykorzystanie własnych ekspozytorów- zaangażowanie klienta
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:"Rzetelna wiedza trenera, miła atmosfera.""Jest to szkolenie, które pozwala na zwiększenie sprzedaży naszych produktów.""Szkolenie przeprowadzone z humorem co ułatwia przyswajanie wiedzy.""Szkolenie czytelne, ciekawe, inspirujące do kolejnych działań."
Szkolenie prowadzi:
Mirosław Plak
Trener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.SZKOLENIA