Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Metody badania skuteczności działań reklamowych

Metody badania skuteczności działań reklamowych
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-07-20
Data zakończenia 2011-07-21
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/239-badanie-reklamy.html
Email biuro2@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Trener RAFAŁ KORSAK * Trener, doradca, menadżer. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody i podróży. * Pracę w reklamie i sprzedaży rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze reklamy Radia Zet. * Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Pod koniec 1997 roku założył dom mediowy Impact Media i przez 3 lata był jego dyrektorem * Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów p.t. "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE * Współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999 * Współautor książki "Wiedza o reklamie" wydanej przez PWN w 2009 roku * Autor wielu publikacji w prasie branżowej * Obecnie jest trenerem-konsultantem, specjalizującym się w rynku mediów, planowaniu kampanii reklamowych w mediach, zarządzaniu reklamą oraz sprzedaży, technikach negocjacji i prezentacji. * Szef firmy szkoleniowo - doradczej Academia * Jest również wykładowcą strategii reklamowych i planowania mediów na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + (23%VAT) Faktura VAT W cenę wliczone są: * Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca * Bogate materiały szkoleniowe * Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) * Certyfikat ukończenia szkolenia
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników działów reklamy i promocji. Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno-reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań. Program szkolenia * Źródła wiedzy na temat rynku * Metody i techniki badań bezpośrednich o badania ilościowe i jakościowe o wywiady, ankiety, obserwacje, metody projekcyjne, metody heurystyczne o jak zadawać pytania * Dobór próby * Elementy działań promocyjnych które należy badać oraz metody ich badania o analizy mediowe o parametry mediowe o analizy efektywności mediowej całej kampanii i poszczególnych mediów o analizy post buy o badania poziomu znajomości reklamy o badania poziomu świadomości marki o badania akceptacji marki i jej wizerunku o badania potencjału marki (brand dynamics) o badania deklaracji zakupu, lojalności o badania specjalnych akcji promocyjnych o analizy competitive review * Timing badań w reklamie, czyli co kiedy badać i jak zaplanować strategię badań * Analiza danych * analiza i interpretacja danych jakościowych * analiza i interpretacja danych ilościowych * Rynek firm badawczych