Ogłoszenia targów i szkoleń
Metody badania skuteczności działań reklamowych
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-07-20 |
Data zakończenia | 2011-07-21 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/239-badanie-reklamy.html |
biuro2@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Trener
RAFAŁ KORSAK
* Trener, doradca, menadżer. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody i podróży.
* Pracę w reklamie i sprzedaży rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze reklamy Radia Zet.
* Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Pod koniec 1997 roku założył dom mediowy Impact Media i przez 3 lata był jego dyrektorem
* Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów p.t. "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE
* Współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999
* Współautor książki "Wiedza o reklamie" wydanej przez PWN w 2009 roku
* Autor wielu publikacji w prasie branżowej
* Obecnie jest trenerem-konsultantem, specjalizującym się w rynku mediów, planowaniu kampanii reklamowych w mediach, zarządzaniu reklamą oraz sprzedaży, technikach negocjacji i prezentacji.
* Szef firmy szkoleniowo - doradczej Academia
* Jest również wykładowcą strategii reklamowych i planowania mediów na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + (23%VAT) Faktura VAT
W cenę wliczone są:
* Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
* Bogate materiały szkoleniowe
* Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
* Certyfikat ukończenia szkolenia
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów reklamy i promocji.
Cele Szkolenia
Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno-reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań.
Program szkolenia
* Źródła wiedzy na temat rynku
* Metody i techniki badań bezpośrednich
o badania ilościowe i jakościowe
o wywiady, ankiety, obserwacje, metody projekcyjne, metody heurystyczne
o jak zadawać pytania
* Dobór próby
* Elementy działań promocyjnych które należy badać oraz metody ich badania
o analizy mediowe
o parametry mediowe
o analizy efektywności mediowej całej kampanii i poszczególnych mediów
o analizy post buy
o badania poziomu znajomości reklamy
o badania poziomu świadomości marki
o badania akceptacji marki i jej wizerunku
o badania potencjału marki (brand dynamics)
o badania deklaracji zakupu, lojalności
o badania specjalnych akcji promocyjnych
o analizy competitive review
* Timing badań w reklamie, czyli co kiedy badać i jak zaplanować strategię badań
* Analiza danych
* analiza i interpretacja danych jakościowych
* analiza i interpretacja danych ilościowych
* Rynek firm badawczych