Ogłoszenia targów i szkoleń
Metody badania skuteczności działań reklamowych
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-08-16 |
Data zakończenia | 2012-08-17 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/440-metody-badania-skutecznoci-dziaa-reklamowych.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów reklamy i promocji.
Cele Szkolenia
Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno-reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań.
Program szkolenia
Źródła wiedzy na temat rynku
Metody i techniki badań bezpośrednich
badania ilościowe i jakościowe
wywiady, ankiety, obserwacje, metody projekcyjne, metody heurystyczne
jak zadawać pytania
Dobór próby
Elementy działań promocyjnych które należy badać oraz metody ich badania
analizy mediowe
parametry mediowe
analizy efektywności mediowej całej kampanii i poszczególnych mediów
analizy post buy
badania poziomu znajomości reklamy
badania poziomu świadomości marki
badania akceptacji marki i jej wizerunku
badania potencjału marki (brand dynamics)
badania deklaracji zakupu, lojalności
badania specjalnych akcji promocyjnych
analizy competitive review
Timing badań w reklamie, czyli co kiedy badać i jak zaplanować strategię badań
Analiza danych
analiza i interpretacja danych jakościowych
analiza i interpretacja danych ilościowych
Rynek firm badawczych
Forma szkolenia
Głównie wykładowo - konwersatoryjna z elementami ćwiczeń, warsztatów, studiów przypadku.
Trener
Rafał Korsak
Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i zarządzania.
Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody, podróży i dobrych win.
Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP
Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Sprzedaży Reklamy Radia Zet.
Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w BR.
Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM.
Od 10 lat prowadzi szkolenia m.in. z zakresu komunikacji biznesowej, asertywności, negocjacji, zarządzania stresem i komunikacji marketingowej. Jest również konsultantem.
Autor wielu publikacji.
Jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także w Wyższej Szkole Promocji.
Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + (23%VAT) Faktura VAT
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia