Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Metody badania skuteczności działań reklamowych

Metody badania skuteczności działań reklamowych
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2013-08-29
Data zakończenia 2013-08-30
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/502-metody-badania-skutecznoci-dziaa-reklamowych.html
Email biuro3@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników działów reklamy i promocji. Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno-reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań. Program szkolenia Źródła wiedzy na temat rynku Metody i techniki badań bezpośrednich badania ilościowe i jakościowe wywiady, ankiety, obserwacje, metody projekcyjne, metody heurystyczne jak zadawać pytania Dobór próby Elementy działań promocyjnych które należy badać oraz metody ich badania analizy mediowe parametry mediowe analizy efektywności mediowej całej kampanii i poszczególnych mediów analizy post buy badania poziomu znajomości reklamy badania poziomu świadomości marki badania akceptacji marki i jej wizerunku badania potencjału marki (brand dynamics) badania deklaracji zakupu, lojalności badania specjalnych akcji promocyjnych analizy competitive review Timing badań w reklamie, czyli co kiedy badać i jak zaplanować strategię badań Analiza danych analiza i interpretacja danych jakościowych analiza i interpretacja danych ilościowych Rynek firm badawczych Forma szkolenia Głównie wykładowo - konwersatoryjna z elementami ćwiczeń, warsztatów, studiów przypadku. Trener Rafał Korsak Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i zarządzania. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody, podróży i dobrych win. Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Sprzedaży Reklamy Radia Zet. Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w BR. Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Od 10 lat prowadzi szkolenia m.in. z zakresu komunikacji biznesowej, asertywności, negocjacji, zarządzania stresem i komunikacji marketingowej. Jest również konsultantem. Autor wielu publikacji. Jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także w Wyższej Szkole Promocji. Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + (23%VAT) Faktura VAT W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia Miejsce Miejsce szkolenia: Pracownia Kompetencji Opis Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.