Ogłoszenia targów i szkoleń
Miary w Call Center
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-06-08 |
Data zakończenia | 2011-06-09 |
www | http://otherwise.pl/2011/20110608-ccmetrics/ |
kontakt@otherwise.pl |
Kontakt
Prowadzenie:
Michał Sawicki, Otherwise Europe Ltd., http://www.otherwise.pl
Informacje o szkoleniu: http://otherwise.pl/2011/20110608-ccmetrics/
Organizator: Institute for International Research, www.iir.pl
Opis
Zarządzanie call center, jak żaden inny biznes, oparte jest o system miar. Wady systemu miar powodują ogromne straty i piętrzą trudne do przezwyciężenia problemy. Właściwie dobrane miary pozwalają stworzyć organizację pracującą na rzecz wspólnego celu.
Celem seminarium jest pokazanie wpływu jawnych i ukrytych miar na zespół i wyniki call center. Oznacza to obalenie wielu stereotypów funkcjonujących w polskich call center. Omówienie wpływu miar to podstawa do praktycznych ćwiczeń, które dotyczą problemów związanych z zarządzaniem personelem, uzyskiwanymi wynikami sprzedaży i obsługi, kosztów i efektywności. Dyskusja nad wybranymi zagadnieniami i ćwiczenia pozwolą uczestnikom:
- Przeprowadzić przegląd systemu miar w swoim call center.
- Wyszukać ukryte miary wpływające na wyniki call center.
- Wykonać dokumentację systemu miar.
- Przeprowadzić audyt spójności miar i stopnia oddziaływania na call center.
- Wskazać problemy wynikające z niewłaściwego stosowania miar i bezpośrednie przyczyny.
- Wyznaczyć spójne cele.
- Prawidłowo wyznaczyć oczekiwane wartości wskaźników.
- Opracować nowy system miar.
- Przetestować spójność nowego systemu miar.
- Podnieść wyniki sprzedaży.
- Podnieść efektywność pracy.
- Zarządzać jakością szkoleń.
- Szacować skutki zmian w wykorzystywanym systemie miar.
Korzyści – dlaczego warto wziąć udział w seminarium.
Główne korzyści to całkowicie nowe spojrzenie na miary w call center oparte o twarde podstawy, a nie przyjęte przekonania, ale przede wszystkim zrozumienie źródeł wielu problemów w call center i wypracowanie sposób na ich przezwyciężenie. Miary w CC to szkolenie, które wykracza poza formuły Eralnga i wskaźniki KPI. Szkolenie ma przekazać wiedzę, jak konstruować miary, które będą wskazywały przyczyny problemów i wskazywać właściwe działania.
Seminarium skierowane jest do:
- Kadry zarządzającej call center, ponieważ „if you can’t measure it, you can’t manage it” (Peter Drucker, W. Edwards Deming, Robert Kaplan, George Webster, T. Travers Waltrip, Frederick W. Smith, …)
- Planistów i analityków zajmujących się obszarem call center
- oraz specjalistów odpowiedzialnych za opracowywanie informacji zarządczych, zajmujących się zagadnieniami jakości i szkoleniami, projektujących raporty i kokpity menedżerskie, zaangażowanych w projekty BI i Data Mining związane z obszarem call center.