Ogłoszenia targów i szkoleń
Mini Akademia Sprzedaży, zarządzanie efektywnością sprzedażową - 3 dni, w tym 1 GRATIS
Status | |
---|---|
Miejsce | Lubelskie Lublin |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4297/mini-akademia-sprzedazy-zarzadzanie-efektywnoscia-sprzedazowa-3-dni-w-tym-1-gratis |
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Szkolenie - Mini Akademia Sprzedaży, zarządzanie efektywnością sprzedażowąIdea:Pojawianie się licznych nowych graczy, a zarazem konkurentów na rynku,
coraz większa siła pertraktacji kupujących, zagrożenia ze strony produktów –
substytutów, to wszystko tworzy twardą, współczesną, handlową rzeczywistość.
Rzeczywistość ta nie pozwala ani na chwilę odpoczynku i staje się coraz
bardziej wymagająca. Proces sprzedaży, od wybrania potencjalnego partnera do
stworzenia "źródła aktywnej referencji" wymaga bardzo wysokiego poziomu
profesjonalizmu.
Mini Akademia Sprzedaży to cykl trzech sesji jednodniowych wyposażający
uczestników w wiedzę i narzędzia umożliwiające sprzedawać i zarządzać sprzedażą
tak, aby osiągali oczekiwane efekty i działali jako eksperci sprzedaży i
wiarygodni partnerzy klientów.Ramowy przebieg i zakres merytoryczny:I sesja Podstawy procesu sprzedaży (1 dzień):Sztuka kwestionowania własnych wyobrażeń i przyzwyczajeń, aby w efekcie nauczyć się nowych praktyk handlowych.Profil i kryteria osiągania doskonałości przez handlowca.Podstawy komunikacji międzyludzkiej w procesie sprzedaży.Rozpoznawanie sygnałów niewypowiedzianych słowami, aby lepiej rozumieć potrzeby klienta Pozyskiwanie rekomendacji: jak przekształcać każdego klienta w naszego najlepszego sprzedawcę.6 kluczowych postaw negocjacji handlowych.4 typy rozmowy z klientem: relacje, prawdopodobieństwa, sposobności, porozumienie.Efektywna rozmowa telefoniczna: rytm, kontakt, bariery, dopasowanie.Rozpoznawanie potrzeb klientów.Przygotowanie do spotkania handlowego. II sesja Negocjacje sprzedażowe (1 dzień)Typy klientów i strategie postępowania z nimi.Dobór właściwych argumentów, aby skutecznie wpływać na klienta.Umiejętność uprzejmego odmawiania.Etapy procesu negocjacji.Postawy i strategie negocjacyjne.Zasady prowadzenia spotkania negocjacyjnego.Obrona marży.Kontrakt, czyli finalizowanie procesu sprzedaży. III sesja Budowanie relacji (1 dzień)Partnerstwo z klientem, czyli strategie współpracy.Strategie postępowania w sytuacjach konfliktowych.Markowa obsługa klienta, jako narzędzie budowania lojalności klienta.Wzmacnianie zaufania klienta w sytuacjach zastrzeżeń, obiekcji i reklamacji.Metody wspomagające aktywne budowanie relacji z klientem.