Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Mistrz Sprzedaży, czyli jak zostać handlowcem ponadbranżowym

Mistrz Sprzedaży, czyli jak zostać handlowcem ponadbranżowym
Status
Miejsce Polska Zakopane
Data rozpoczęcia 2012-12-04
Data zakończenia 2012-12-07
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3288/mistrz-sprzedazy-czyli-jak-zostac-handlowcem-ponadbranzowym
Email
Kontakt
WITALNI-SZKOLENIA
Opis
Od początku lat 90’, gdy Polska przeszła ogromną przemianę gospodarczą, z każdym dniem pojawiało się coraz więcej niezależnych podmiotów gospodarczych. Większość z nich, znikała z rynku, tak szybko jak się pojawiała. Niektóre z nich, działają i sprawnie funkcjonują do dnia dzisiejszego. Z racji, że każdy z nas może inaczej definiować pojęcie “sukcesu", nie można jednoznacznie określić która firma odniosła sukces, a która jest np. tylko w “dobrej kondycji finansowej". Można natomiast śmiało powiedzieć, że te które przetrwały i sprawnie funkcjonują - inwestowały w najcenniejszy kapitał -  Ludzi. W dzisiejszych czasach, konkurencja może skopiować każdy produkt - nawet ten z pozoru najbardziej innowacyjny i wyjątkowy. Nie skopiuje tylko Kadry - a to głównie od niej zależy wynik finansowy firmy, jakość obsługi klienta, jakość produktów i usług oferowanych na rynku.W branży usług szkoleniowych, zwłaszcza w obszarze szkoleń z zakresu sprzedaży istnieje ogromna konkurencja. Firm szkoleniowych jak i trenerów oferujących szkolenia z szeroko pojętej “sprzedaży" przybywa w takim tempie jak absolwentów wyższych uczelni (którzy często mają problem ze znalezieniem pracy). Jak zatem wybrać takie szkolenie, po którym rzeczywiście zwiększy się efektywność w sprzedaży? Na co zwracać uwagę, którą firmę wybrać?  Pytań jest tak dużo, jak książek i publikacji dotyczących sprzedaży i obsługi klienta. Z każdym dniem, człowiek “zalewany" jest ofertami szkoleń, które często okazują się stratą czasu. Podczas naszych rozmów sprzedażowych wielokrotnie słyszymy “nie wierzę w szkolenia" czy “byłem już na szkoleniu sprzedażowym - nigdy więcej".  Dlaczego tak się dzieje? Odpowiedź jest złożona, ale w większości przypadków odnosi się do obszaru jakości. Serdecznie zapraszamy Państwa do uczestnictwa w naszym sprawdzonym, 2-dniowym szkoleniu pt “Mistrz Sprzedaży, czyli jak zostać handlowcem ponadbranżowym". Jest to wielokrotnie powtarzany przez naszą firmę moduł szkoleniowy skierowany do wszystkich osób, które budują swój osobisty i zawodowy rozwój na mocnym fundamencie profesjonalizmu oraz chcą skutecznie podnieść swoje umiejętności handlowe. Program szkolenia, to mix najnowszej wiedzy z zakresu psychologii, socjologii, NLP i innych pokrewnych dyscyplin - wraz z praktycznymi narzędziami do wykorzystania tuż po szkoleniu. Zajęcia prowadzi właściciel firmy - Leszek SergielZAGADNIENIA:I. Psychologiczne pola zależności klientów i psychologiczne obszary skutecznej rozmowy handlowej Zachowanie klienta nie jest zależne od pojedynczego bodźca, ale jest wynikiem wielu oddziaływań przyczyniających się do podjęcia decyzji lub wstrzymania się od niej. Istotą tego zagadnienia, jest uświadomienie uczestnikom w jaki sposób połączyć wszystkie elementy wpływające na decyzję klienta, tak aby wszystko ze sobą współgrało i tworzyło jedną całość. W tej części szkolenia poruszamy również aspekty skutecznej rozmowy handlowej. II. Zapewnij sobie dochód bez względu na sezonowość – jak planować pracę na rynku i mieć pewność przychodów na lata? Planowanie działań handlowych - jako najważniejszy element w pracy handlowca - moduł opisujący szczegółowo zjawisko inercji i szczególnie pobudzający do działania. Rola optymalizacji pracy. III. Jak myślisz, tak działasz – jaka jest praktyczna, skuteczna definicja sprzedaży? Nieszablonowe podejście do definicji “sprzedaży" - kluczem do zrozumienia  możliwości jakie oferuje zawód sprzedawcy. Część szkolenia w której poruszamy również temat odpowiedzialności handlowca - bowiem od działu handlowego zależy kondycja finansowa firmy.IV. Odróżnij pozory, wymówki od prawdy – jak rozpoznać i sprzedać korzyści?V. Co warto wiedzieć na temat psychologii klientów i motywów postępowania? Dwa zagadnienia poświęcone współpracy z klientem, a w szczególności rozpoznawaniu potrzeb i znaczeniu psychologii w obsłudze klienta. Uczestnicy poznają metody i narzędzia przydatne do wykorzystania w kontakcie z klientem. Rozwijają swoją wiedze w zakresie sposobów postępowania - zwłaszcza w trudnych sytuacjach.VI. Wykorzystaj motywy klientów do osiągnięcia statusu Partnera a nie jedynie dostawcy. Najważniejszy moduł definiujący sprzedaż wymagającym klientom w relacji B2B i B2C. Uświadamia uczestnikom poprzez wykonane ćwiczenia – scenki handlowe -  o tym jakie zasady decydują o tym czy zostają PARTNERAMI wymagających klientów, czy jedynie będą jednorazowymi "dostawcami".VII. Jak Cię widzą?, tak Ci…. płacą, czyli jak kreować dobre \"pierwsze wrażenie\" i zbudować pełne zaufanie?Pierwsze wrażenie odkrywa istotną role w sposobie naszej autoprezentacji. Od sposobu w jaki zaprezentujemy się w pierwszym kontakcie z klientem, zależy jego opinia. Może to mieć decydujący wpływ na to w jaki sposób podjęte zostaną pewne decyzje. Poruszane zagadnienie ma na celu wyposażyć uczestników w skuteczne narzędzia do kreacji “pierwszego wrażenia".Moduł z ćwiczeniami, ilustracjami i przede wszystkim wyjaśnieniem procesu powstawania pierwszego wrażenia i konsekwencji w przypadku braku pozytywnego wrażenia – braku zaufania.VIII. Kiedy i jak proponować swoją ofertę? - techniki konstruowania i prezentowania wyjątkowych ofertZagadnienia odnoszą się praktycznej prezentacji oferty, czyli umiejętności przekazania informacji o ofercie w taki sposób, aby stanowiły one silną motywację do rozważania i sfinalizowania zakupu Wiedza, która konieczna jest nie tylko do "klasycznego" prezentowania oferty, ale do udzielania odpowiedzi na pytania klientów, prowadzenia prezentacji czy też zwyczajowych rozmów. Socjotechniczna konstrukcja zdań, jakich warto używać, stanowi schemat do postępowania w relacji najbardziej wymagających klientów.IX. Jak przestać obawiać się \"NIE\" od Klienta? - umiejętne techniki reagowania na wypowiedziane i niewypowiedziane zastrzeżenia. Zagadnienie odnoszące się do sytuacji, w których pojawiają się zastrzeżenia. Aby w praktyce uczestnicy mogli być przygotowani nie tego typu okoliczności, dowiadują się o tym jakie są rodzaje zastrzeżeń (merytorycznie i niemerytorycznie uzasadnione, prawdziwe i nieprawdziwe, jawne i ukryte), bo od ich typu zależy reakcja. W większości zastrzeżeń wspólną ich cechą jest fakt, że towarzyszą im emocje po dwóch stronach i istotną umiejętnością jest opanowywanie własnych emocji i opanowywanie emocji interlokutora. Zakończyć spór z klientem "trzaśnięciem drzwiami" jest łatwo. Zakończyć spór w sposób dający szansę na współpracę to sztuka, której uczą się uczestnicy w tym momencie szkolenia.X. Nie sprzedawaj ceną – tak robią najsłabsi! Jak negocjować swoją cenę?- technika łagodzenia reakcji na cenę i reakcji na zastrzeżenie cenowe.W tej części szkolenia cała uwaga jest skupiona na kwestiach finansowych.Od definicji ceny (inaczej ujmowanej niż jedynie " wyrażona w kwocie wartość produktu/usługi) po zilustrowanie czym właściwie jest cena, uczestnicy uczeni są m.in..wiary  we własne “produkty/usługi", w ich jakość i w  wartość dla klienta. Wyposażani są również w psychologiczne aspekty ceny, niwelowanie ryzyka kodowania niższych cen przez klientów, oraz w umiejętności reagowania na prowokacje w stylu: "po ile i dlaczego tak drogo?"Wartością tego modułu jest pokazanie socjotechnicznej metody reakcji w sytuacji, kiedy wszystko klientowi pasuje i jedynie mówi, że jest "za drogo" z jednej strony i umiejętność reakcji w obliczu  tzw. wczesnego wyzwania cenowego.Dodatkiem jest umiejętność używania określonych sformułowań łagodzących reakcję na cenę, które można zastosować werbalnie, jak również wkomponować do tworzonych dokumentów, ofert, wycen.