Ogłoszenia targów i szkoleń
MOBILNY MARKETING W SPRZEDAŻY I OBSŁUDZE KLIENTÓW
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-06-15 |
Data zakończenia | 2011-06-16 |
www | http://frr.pl/szkolenie,487,mobilny-marketing-w-sprzedazy-i-obsludze-klientow.html |
katarzyna.urbanska@frr.pl |
Kontakt
Centrum Szkoleniowe FRR
Katarzyna Urbańska
Specjalista ds. sprzedaży
tel. 22 188 14 70
e-mail: katarzyna.urbanska@frr.pl
Opis
Szanowni Państwo,
Zapraszamy Państwa na konferencję „Mobilny marketing w sprzedaży i obsłudze klientów” organizowaną przez Centrum Szkoleniowe Sp. z o .o. z Grupy Fundacji Rozwoju Rachunkowości w dniach 15 – 16 czerwca w hotelu Polonia Palace w Warszawie.
Hasłem przewodnim konferencji są wyniki badań opublikowanych przez Google, według których 49% odbiorców mobilnych reklam dokonuje zakupu pod ich wpływem. Czy mobilny marketing będzie jednym z ważniejszych kanałów komunikacji z klientem? Odpowiedzi na to pytanie udzielą osoby zajmujące kierownicze stanowiska w firmach posiadających bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu. Konferencja kierowana jest do menedżerów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe, działania marketingowe i sprzedażowe, wydawców dostarczających treści i usług na urządzenia mobilne oraz dyrektorów odpowiedzialnych za opracowywanie strategii ekspansji firmy na rynek.
Konferencja Mobilny marketing w sprzedaży i obsłudze klientów, to coś więcej niż możliwość zdobycia wiedzy o tym, jak wyciągnąć dla firmy korzyści płynące z mobilnych rozwiązań. Weź udział w konferencji, aby poradzić się ekspertów, jak wykorzystać mobilny marketing w budowaniu długofalowego, niezależnego od miejsca, kontaktu z klientem.
W czasie bankietu przeprowadzą Państwo ciekawe rozmowy z ludźmi z branży, wymienią się swoimi doświadczeniami i nawiążą nowe kontakty zarówno biznesowe, jak i towarzyskie.
W ramach zgłoszenia udziału w konferencji, otrzymacie Państwo:
¦ Materiały konferencyjne zawierające prezentacje prelegentów
¦ Zaproszenie na bankiet organizowany 15 czerwca 2011 w Hotelu Polonia Palace w Warszawie
¦ Wiedzę o najistotniejszych trendach w mobile marketingu
¦ Case studies firm, które wykorzystały rozwiązania mobilne do pozyskania nowych klientów,
rozpoznawalności marki, wydajniejszej obsługi obecnych kontrahentów
Najważniejsze zagadnienia konferencji:
¦ Strategia efektywnego wdrożenia mobilnych rozwiązań w promocji firmy
¦ Kluczowe etapy w projektowaniu oferty dla klienta
¦ Nowy segment rynku, nowi klienci - dodatkowe profity dla wizerunku marki
¦ Mobilne i zbliżeniowe płatności, jako standard i wyzwanie dla aplikacji zabezpieczających transakcje
¦ Serwisy społecznościowe
Do udziału zapraszamy:
¦ Menedżerów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe
¦ Kadrę odpowiedzialną za opracowywanie strategii ekspansji firmy na rynek
¦ Decydentów odpowiedzialnych za działania marketingowe i sprzedażowe w firmach
¦ Wydawców dostarczających treści i usługi na urządzenia mobilne
¦ Dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za kanały dystrybucji i rozwój produktów
¦ Osoby chcące wiedzieć więcej na temat rynku mobilnego i jego wykorzystania biznesowego
Dzięki finansowemu wsparciu sponsorów, koszt udziału w konferencji jest wyjątkowo korzystny. Szczegółowy program wraz z formularzem zgłoszeniowym znajdą Państwo w załączniku.
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w tym strategicznym w perspektywie rozwoju firmy przedsięwzięciu