Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

MOBILNY MARKETING W SPRZEDAŻY I OBSŁUDZE KLIENTÓW

MOBILNY MARKETING W SPRZEDAŻY I OBSŁUDZE KLIENTÓW
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-06-15
Data zakończenia 2011-06-16
www http://frr.pl/szkolenie,487,mobilny-marketing-w-sprzedazy-i-obsludze-klientow.html
Email katarzyna.urbanska@frr.pl
Kontakt
Centrum Szkoleniowe FRR Katarzyna Urbańska Specjalista ds. sprzedaży tel. 22 188 14 70 e-mail: katarzyna.urbanska@frr.pl
Opis
Szanowni Państwo, Zapraszamy Państwa na konferencję „Mobilny marketing w sprzedaży i obsłudze klientów” organizowaną przez Centrum Szkoleniowe Sp. z o .o. z Grupy Fundacji Rozwoju Rachunkowości w dniach 15 – 16 czerwca w hotelu Polonia Palace w Warszawie. Hasłem przewodnim konferencji są wyniki badań opublikowanych przez Google, według których 49% odbiorców mobilnych reklam dokonuje zakupu pod ich wpływem. Czy mobilny marketing będzie jednym z ważniejszych kanałów komunikacji z klientem? Odpowiedzi na to pytanie udzielą osoby zajmujące kierownicze stanowiska w firmach posiadających bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu. Konferencja kierowana jest do menedżerów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe, działania marketingowe i sprzedażowe, wydawców dostarczających treści i usług na urządzenia mobilne oraz dyrektorów odpowiedzialnych za opracowywanie strategii ekspansji firmy na rynek. Konferencja Mobilny marketing w sprzedaży i obsłudze klientów, to coś więcej niż możliwość zdobycia wiedzy o tym, jak wyciągnąć dla firmy korzyści płynące z mobilnych rozwiązań. Weź udział w konferencji, aby poradzić się ekspertów, jak wykorzystać mobilny marketing w budowaniu długofalowego, niezależnego od miejsca, kontaktu z klientem. W czasie bankietu przeprowadzą Państwo ciekawe rozmowy z ludźmi z branży, wymienią się swoimi doświadczeniami i nawiążą nowe kontakty zarówno biznesowe, jak i towarzyskie. W ramach zgłoszenia udziału w konferencji, otrzymacie Państwo: ¦ Materiały konferencyjne zawierające prezentacje prelegentów ¦ Zaproszenie na bankiet organizowany 15 czerwca 2011 w Hotelu Polonia Palace w Warszawie ¦ Wiedzę o najistotniejszych trendach w mobile marketingu ¦ Case studies firm, które wykorzystały rozwiązania mobilne do pozyskania nowych klientów, rozpoznawalności marki, wydajniejszej obsługi obecnych kontrahentów Najważniejsze zagadnienia konferencji: ¦ Strategia efektywnego wdrożenia mobilnych rozwiązań w promocji firmy ¦ Kluczowe etapy w projektowaniu oferty dla klienta ¦ Nowy segment rynku, nowi klienci - dodatkowe profity dla wizerunku marki ¦ Mobilne i zbliżeniowe płatności, jako standard i wyzwanie dla aplikacji zabezpieczających transakcje ¦ Serwisy społecznościowe Do udziału zapraszamy: ¦ Menedżerów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe ¦ Kadrę odpowiedzialną za opracowywanie strategii ekspansji firmy na rynek ¦ Decydentów odpowiedzialnych za działania marketingowe i sprzedażowe w firmach ¦ Wydawców dostarczających treści i usługi na urządzenia mobilne ¦ Dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za kanały dystrybucji i rozwój produktów ¦ Osoby chcące wiedzieć więcej na temat rynku mobilnego i jego wykorzystania biznesowego Dzięki finansowemu wsparciu sponsorów, koszt udziału w konferencji jest wyjątkowo korzystny. Szczegółowy program wraz z formularzem zgłoszeniowym znajdą Państwo w załączniku. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w tym strategicznym w perspektywie rozwoju firmy przedsięwzięciu