Ogłoszenia targów i szkoleń
MYŚL JAK TWÓJ KLIENT! Warsztaty kompetencyjne w formule gry symulacyjnej.
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-08-30 |
Data zakończenia | 2011-08-30 |
roma@marekwojciechowski.com |
Kontakt
Zajęcia poprowadzi dr Marek Wojciechowski | psycholog biznesu oraz jako co-trener Anita Ciesielska
Koszt udziału w grze: tylko 300 zł.
W tej cenie: udział w grze i zajęciach szkoleniowych związanych z nią, materiały szkoleniowe (w wersji elektronicznej), poczęstunek (kawa,herbata, napoje, przekąski), dostęp do eBazyWiedzy oraz wartościowa książka związana z tematyką kreowania relacji z Klientem.
Gra zostanie rozegrana w max 20 osobowej grupie - dlatego liczba miejsc jest ograniczona.
Zgłoszenia:
Roma Barańska, roma@marekwojciechowski.com
Opis
Nowa, atrakcyjna formuła, gra szkoleniowa - Myśl jak Twój Klient! Nie sprzedawaj lecz spraw by kupowali - zapewni jej uczestnikom zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie poszukiwania, pozyskiwania Klientów oraz kreowania z nimi trwałych, zyskownych relacji sprzedażowych.
6 godzinne interaktywne zajęcia składające się z symulacji sytuacji biznesowych, negocjacji, komunikacji i kreowania relacji b2b &b2c, radzenia sobie z trudnym Klientem, jego obiekcjami, zastrzeżeniami - zapewnią każdemu managerowi maksymalną efektywność rozwoju kompetencyjnego
Gra, jej poszczególne etapy, realizowane przez uczestników działania, podejmowane decyzje - wszystko to, będzie na bieżąco analizowane i komentowane w sesjach grupowych oraz indywidualnych. Taki charakter zajęć pozwoli skutecznie przysposobić wiedzę i praktyczne umiejętności oraz poznać stan swoich kompetencji w sztuce sprzedaży i kreowania relacji z Klientem.
To nie jest tylko zwykłe szkolenie!
To gra, która - w sposób maksymalnie realny, oddający prawdziwy charakter zdarzeń biznesowych - nauczy Cię skutecznie sprzedawać i wiązać Klientów z Tobą w wartościowym, trwałych procesie relacji handlowych
Uczestnicy gry otrzymają - przed jej rozpoczęciem materiały wprowadzające oraz wszystkie niezbędne do jej realizacji akcesoria. Samo spotkanie będzie zajmować ich wyłącznie rozwiązywaniem realnych problemów i sytuacji biznesowych, kreowaniem relacji ze światem zewnętrznym oraz pomiędzy pozostałymi uczestnikami gry, osiąganiem wyznaczonych celów i zadań sprzedażowych.
Osoby biorące udział w grze uzyskają wyjątkową możliwość zmierzenia się z realnym biznesowym problemem oraz otrzymają indywidualne wsparcie konsultacyjne i szkoleniowe.
Spotkanie zostanie zakończone Focusem, w czasie którego, w efekcie analizy przebiegu gry oraz zachowań uczestników i podejmowanych przez nich decyzji - sporządzona zostanie indywidualna ocena każdej, biorącej udział w szkoleniu osoby, zawierająca wnioski, rady,wskazówki i konkluzje do zastosowania w codziennej pracy.