Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

MYŚL JAK TWÓJ KLIENT! Warsztaty kompetencyjne w formule gry symulacyjnej.

MYŚL JAK TWÓJ KLIENT! Warsztaty kompetencyjne w formule gry symulacyjnej.
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-08-30
Data zakończenia 2011-08-30
www
Email roma@marekwojciechowski.com
Kontakt
Zajęcia poprowadzi dr Marek Wojciechowski | psycholog biznesu oraz jako co-trener Anita Ciesielska Koszt udziału w grze: tylko 300 zł. W tej cenie: udział w grze i zajęciach szkoleniowych związanych z nią, materiały szkoleniowe (w wersji elektronicznej), poczęstunek (kawa,herbata, napoje, przekąski), dostęp do eBazyWiedzy oraz wartościowa książka związana z tematyką kreowania relacji z Klientem. Gra zostanie rozegrana w max 20 osobowej grupie - dlatego liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenia: Roma Barańska, roma@marekwojciechowski.com
Opis
Nowa, atrakcyjna formuła, gra szkoleniowa - Myśl jak Twój Klient! Nie sprzedawaj lecz spraw by kupowali - zapewni jej uczestnikom zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie poszukiwania, pozyskiwania Klientów oraz kreowania z nimi trwałych, zyskownych relacji sprzedażowych. 6 godzinne interaktywne zajęcia składające się z symulacji sytuacji biznesowych, negocjacji, komunikacji i kreowania relacji b2b &b2c, radzenia sobie z trudnym Klientem, jego obiekcjami, zastrzeżeniami - zapewnią każdemu managerowi maksymalną efektywność rozwoju kompetencyjnego Gra, jej poszczególne etapy, realizowane przez uczestników działania, podejmowane decyzje - wszystko to, będzie na bieżąco analizowane i komentowane w sesjach grupowych oraz indywidualnych. Taki charakter zajęć pozwoli skutecznie przysposobić wiedzę i praktyczne umiejętności oraz poznać stan swoich kompetencji w sztuce sprzedaży i kreowania relacji z Klientem. To nie jest tylko zwykłe szkolenie! To gra, która - w sposób maksymalnie realny, oddający prawdziwy charakter zdarzeń biznesowych - nauczy Cię skutecznie sprzedawać i wiązać Klientów z Tobą w wartościowym, trwałych procesie relacji handlowych Uczestnicy gry otrzymają - przed jej rozpoczęciem materiały wprowadzające oraz wszystkie niezbędne do jej realizacji akcesoria. Samo spotkanie będzie zajmować ich wyłącznie rozwiązywaniem realnych problemów i sytuacji biznesowych, kreowaniem relacji ze światem zewnętrznym oraz pomiędzy pozostałymi uczestnikami gry, osiąganiem wyznaczonych celów i zadań sprzedażowych. Osoby biorące udział w grze uzyskają wyjątkową możliwość zmierzenia się z realnym biznesowym problemem oraz otrzymają indywidualne wsparcie konsultacyjne i szkoleniowe. Spotkanie zostanie zakończone Focusem, w czasie którego, w efekcie analizy przebiegu gry oraz zachowań uczestników i podejmowanych przez nich decyzji - sporządzona zostanie indywidualna ocena każdej, biorącej udział w szkoleniu osoby, zawierająca wnioski, rady,wskazówki i konkluzje do zastosowania w codziennej pracy.