Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Negocjacje dla menedżerów / Dźwirzyno k. Kołobrzegu

Negocjacje dla menedżerów / Dźwirzyno k. Kołobrzegu
Status
Miejsce Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3517/negocjacje-dla-menedzerow--dzwirzyno-k-kolobrzegu
Email
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ukierunkowane jest na rozwiązywanie problemów negocjacyjnych i sytuacji konfliktowych, na zasadzie kooperacji, która warunkuje poprawną współpracę i relacje po ustaniu negocjacji lub konfliktu.Cele szkolenia- Zdobycie umiejętności budowania scenariuszy negocjacyjnych połączonych z analizą i doborem wariantów realizacji w kontekście korzyści i strat będących skutkiem negocjowania bądź renegocjowania - zrozumienie zasad współpracy w czasie procesu negocjacyjnego- doskonalenie zdolności i umiejętności negocjacyjnych: argumentacja, perswazja, socjotechniki- nabycie umiejętności przeciwdziałania i postępowania w sytuacji konfliktu- uzyskanie poczucia kompetencji w rozwiązywaniu trudnych sytuacji z wykorzystaniem technik asertywnych przez uczestników szkolenia- utrzymanie lub naprawienie relacji z klientem PROGRAM SZKOLENIA1. Określenie relacji pomiędzy partnerami negocjacji• Sprzeczność, czy wspólnota interesów- sprzeczność pozorna, a rzeczywista- typowe zachowania w sytuacji konfliktu interesów• Sposoby reagowania na sytuacje konfrontacyjne• Mechanizmy ucieczki i walki2. Przygotowanie do negocjacji. Analiza uwarunkowań• Ocena dotychczasowych relacji i perspektywy współpracy z klientem• Analiza wariantów negocjacyjnych w kontekście korzyści i strat • Opracowanie możliwych scenariuszy postępowania• Ocena pozycji własnej jako partnera negocjacyjnego• Decyzje i postępowanie z klientami wg kluczy identyfikacji- przygotowanie planu działania- opracowanie dokumentów3. Taktyki negocjacji• Zastosowanie różnych taktyk w sytuacjach negocjacyjnych• Impas i metody jego przełamywania• Ustępstwa w negocjacjach• Manipulacje w negocjacjach• Możliwości ograniczania chwytów i gier4. Techniki wpływu na partnera negocjacji• Ustępstwa racjonalne i emocjonalne• Reguła wzajemności• Czynniki podkopujące pewność siebie- techniki presji pozycyjnej- wzbudzanie zaangażowania i konsekwencji5. Konflikty negocjacyjne• Źródła i powstawanie konfliktu• Przebieg i uwarunkowania konfliktów• Nieuzasadnione reklamacje, nieuprawnione roszczenia6. Postępowanie w sytuacji konfliktu • Narzędzia asertywnej komunikacji• Osłabianie emocji klienta • Techniki asertywne- asertywna odmowa, zdarta płyta- komunikat “Ja"- wyrażanie oczekiwań (technika FUO)- stawianie granic- asertywne wyrażanie i przyjmowanie krytyki- oddzielanie faktów od opinii• Utrzymanie pozycji negocjacyjnej i zawarcie porozumienia w sytuacji konfliktu• Co zrobić by “nie dać wejść sobie na głowę" - ćwiczenia na podstawie własnych doświadczeń zawodowych tożsamych dla uczestników szkolenia7. Mój styl negocjowania – test autodiagnostyczny.