Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Negocjacje i trudne sytuacje negocjacyjne

Negocjacje i trudne sytuacje negocjacyjne
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/1578/negocjacje-i-trudne-sytuacje-negocjacyjne
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje i trudne sytuacje negocjacyjne>>> Szkolenie łączy planowanie, przygotowanie oraz umiejętności prowadzenia negocjacji. Zaprojektowany jest w celu maksymalizacji zysków z negocjacji na wysokim szczeblu, szczególnie w sytuacji, gdy ważne jest utrzymanie pozytywnych relacji z drugą stroną. Wszyscy nieustannie negocjujemy. Począwszy od dzieci negocjujących w sprawie wyboru kreacji do przedszkola, przyjaciół w sprawie wyboru klubu, poprzez biznesmenów negocjujących warunki kontraktu, specjalistów negocjujących realizację projektu i zadań, aż do policji i państw. Negocjacje nie są procesem i umiejętnościami zarezerwowanymi jedynie dla wybitnych dyplomatów, każdy ma z nimi do czynienia na co dzień. Zawsze gdy trzeba się "dogadać" z partnerem są dwie główne drogi, presja i technika "wygrany – przegrany", albo kompromis i strategia wzajemnych korzyści. Warsztat szkoleniowy z negocjacji jest zorientowany na poznanie technik, jakimi mogą się posługiwać nasi partnerzy negocjacyjni oraz na zastosowanie odpowiednich narzędzi by osiągnąć pożądany efekt. Korzyści dla Firmy- Osiąganie postawionych celów w negocjacjach przy zachowaniu pozytywnych relacji z drugą stroną.- Większa precyzja i strategiczne podejście do planowania negocjacji oraz większa efektywność w egzekwowaniu postawionych celów.- Większa pewność siebie oraz umiejętność radzenia sobie z własnym napięciem i taktyką partnera w negocjacjach.- Większa elastyczność w adaptowaniu się do celów i stylu prowadzenia rozmów przez drugą stronę.- Zbudowanie wizerunku pewnego siebie, doświadczonego i jednocześnie empatycznego negocjatora. Uczestnicy nauczą się - Komunikacji w zespole podczas wieloosobowych negocjacji. - Pewności siebie w realizacji celów w negocjacji. - Stosowania i rozpoznawania metod i technik w negocjacji. - Tworzyć proste dokumenty wspierające negocjacje. Program szkolenia Istota negocjacji: charakterystyka sytuacji negocjacyjnej. współzależność i przystosowanie. modele negocjacji. tworzenie wartości dodatniej. Proces negocjacyjny – charakterystyka i wytyczne dla poszczególnych etapów. Faza kontaktu. Faza przygotowań i planowania. Faza zapoznawcza. Faza wstępna. Faza argumentacji. Faza kompromisu. Faza zawarcia porozumienia. Faza realizacji. Strategia i taktyka negocjacji: Konfrontacyjnych. Integrujących. Metody planowania strategii negocjacyjnych: Określenie i uporządkowanie celu negocjacji. Informacje – wiedza to władza. Zaplanowanie negocjacji w czasie – planowanie taktyczne. Określenie składu zespołu podczas negocjacji. Konstruktywne przygotowanie psychiczne do negocjacji. Przygotowanie się do negocjacji twarzą w twarz – psychologiczne uwarunkowania negocjacji: Wybór miejsca i otoczenia. Rozmieszczenie osób podczas negocjacji. Strefa osobista jako ochrona własnego terytorium. Determinanty dominacji – metody postępowania. Relaksująca postawa i stres – metody zaradcze. Konstruktywna mowa ciała. Techniki dochodzenia do porozumienia: Wgląd i porównanie wszystkich ofert. Model przedstawiania swoich warunków i żądań. Uchylone drzwi – wycofanie się we właściwy sposób. Metody odwracania uwagi. Konstruktywne zakończenie negocjacji. Zasady i wytyczne dla negocjacji - osiem zasad dla posunięć taktycznych: Zawsze pytaj o korzystniejsze warunki. Nie zgrywaj "twardziela". Jeśli usłyszysz odmowę, spróbuj przynajmniej jeszcze raz. Bądź sobą i nie popisuj się. Nadgorliwością nic nie zyskasz. Jeśli zostaniesz poproszony o ustępstwo – zawsze proś o coś w zamian. Nie poddawaj się presji przeciwnika. Zawsze bądź gotów przerwać negocjacje. Jak rozpoznać i uporać się z taktyką drugiej strony? – taktyki w negocjacjach i ich rozpoznawanie: Wybór taktyki odpowiedniej dla własnego stylu negocjowania. Korzystniejsza propozycja przeciwnika jako pierwsza. Odwoływanie się do wyższej instancji. "Good Guy/Bad Guy". Moc słowa pisanego. Pułapki "standardowej umowy" Poszukiwanie i wykorzystywanie środków perswazji: percepcja i uprzedzenia poznawcze w negocjacjach. treść przekazu. doskonalenie komunikacji w negocjacjach. Siedem sposobów na umacnianie relacji partnerskich w biznesie: Budowanie atmosfery zaufania – klucz do długofalowych relacji. Taktyki "zasiadania" do stołu negocjacyjnego. Dobór partnerów w procesie negocjacji. Rola osób odpowiedzialnych za wdrożenie przedmiotu negocjacji. Współpraca a nie współzawodnictwo. Jasność sytuacji sprzyja otwarciu i zaufaniu. Idea wspólnoty – pokonywanie barier pomiędzy ludźmi. Etyka a negocjacje: Czym kierują się negocjatorzy przy wyborze taktyki? Sposoby radzenia sobie z oszustwem. Mówienie prawdy w negocjacjach. Ćwiczenie negocjacji biznesowych ze scenariuszem – podsumowanie wiedzy i umiejętności zdobytych podczas szkolenia. Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:   "Szkolenia prowadzone przez AVENHANSEN są dynamiczne i łączą w sobie odpowiednią dawkę teorii oraz praktyki." "Szkolenie bardzo pragmatyczne, w luźnej atmosferze, duża dbałość o detale bez zbędnego nadmiaru teoretycznej - nudnej wiedzy." "Bardzo dobre i interesujące szkolenie." "Dzięki szkoleniu udało mi się zrozumieć dlaczego negocjacje są uważane za najwyższą formę komunikacji:)" Szkolenie prowadzi: Marzena Szczepanik Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC.SZKOLENIA