Ogłoszenia targów i szkoleń
Negocjacje sprzedażowe - NTBC
Status | |
---|---|
Miejsce | Łódzkie Łódź |
Data rozpoczęcia | 2011-07-07 |
Data zakończenia | 2011-07-08 |
www | http://www.ntbc.pl |
szkolenia@ntbc.pl |
Kontakt
New Trend Business Consulting Sp. z o.o.
“Centrum Biurowe Targowa 35”
ul. Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź
Dział Szkoleń:
tel.: 42 298 09 61
Opis
Program rozwoju umiejętności – szkolenie otwarte
Jesteśmy po to, aby nauczyć Państwa metodologii przygotowania się do spotkania negocjacyjnego oraz skutecznych zachowań na każdym etapie procesu negocjacji. Techniki wyćwiczone podczas warsztatu i osobiste umiejętności, do których rozwijania będziemy Państwa namawiać w znacznym stopniu zwiększą szanse realizacji celów negocjacyjnych – krótko i długoterminowych.
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie otwarte, przeznaczone dla:
? przedstawicieli handlowych,
? specjalistów merytorycznych, którzy wspierają przedstawicieli handlowych w procesie sprzedaży,
? pracowników działów wsparcia sprzedaży, którzy w kontaktach z partnerami biznesowymi są czasami nagabywani o dodatkowe rabaty ?.
Szkolenia odbywają się w sali konferencyjnej naszej firmy New Trend Business Consulting, przy ul. Dowborczyków 30/34 w Łodzi.
Pracujemy w grupie maksimum do 10 uczestników, metodą warsztatową 3T (Teoria/Trening/Tabela).
Program szkolenia
DZIEŃ I
1. Negocjacje sprzedażowe
• Definiowanie celów SMART
• formułowanie celów
• mierniki dobrze wykonanego procesu negocjacji
• BATNA
2. Budowanie autorytetu negocjatora
• klimat negocjacji
• dotrzymywanie ustaleń
• tworzenie relacji sprzyjających długofalowej współpracy
3. Analiza interesów i potencjalnych stanowisk Klienta
• prospecting
• ustalanie priorytetów Klienta
• kategoryzowanie stanowisk
4. Przygotowanie do procesu negocjacji
• punkty krytyczne własnego produktu/usługi
• bank argumentacji dla Klienta
5. Kwestie negocjacyjne
• zasady konstruowania mapy kwestii negocjacyjnych
• odnoszenie się do interesów Klienta
• ustalanie strategii negocjacji
• ocena negocjowanych rozwiązań i ustaleń
DZIEŃ II
6. Negocjowanie warunków współpracy
• style negocjacyjne i ich skuteczność
• wybrane techniki negocjacyjne
• zasada wymiany i jej zastosowanie
• wywieranie wpływu
7. Obrona ceny i warunków kontraktu
• techniki targowania
• argumentacja na rzecz ceny i warunków oraz ich uzasadnianie
• zasady udzielania rabatów
8. Negocjowanie z trudnym partnerem
• konfrontacja z konkurencją
• techniki wpływu
• odpowiedzialność za błędy innych działów
9. Debata
• techniki skutecznej komunikacji w procesie negocjacji,
• „sztuczki” negocjatora
10. Techniki domykania negocjacji
• rozwiązania przetargowe
• techniki wpływu
• rozpoznawanie i obrona przed manipulacją
Prowadząca:
Małgorzata Piasecka – Senior Konsultant, Coach w firmie NTBC. Ekspert w dziedzinie sprzedaży i szkoleń: zarządzała działami sprzedaży, przeprowadziła ponad 1500 godzin treningów, warsztatów i sesji coachingowych. Uczestniczyła w procesach negocjacyjnych, szczególnie w obszarze produktów i usług złożonych.
Pracuje metodą warsztatową, symulacji, scenek z kamerą video.