Ogłoszenia targów i szkoleń
Negocjacje w biznesie
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2358/negocjacje-w-biznesie |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą
stronę internetową:
Negocjacje w biznesie>>>Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w
posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki
przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych
rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w
rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych
umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i
przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
- przygotować się do procesu negocjacji- odkrywać interesy drugiej strony- operować zmiennymi negocjacyjnymi- skutecznie argumentować własną ofertę- przeciwdziałać manipulacjom i brudnym chwytom- efektywnie komunikować się z trudnym klientemProgram szkolenia
Kluczowe zagadnienia negocjacji.
- różnice pomiędzy negocjacjami a sprzedażą- charakterystyka stylów negocjacyjnych- dylematy negocjatora
Etapy negocjacji.
- negocjacje jako proces- cele poszczególnych etapów
Przygotowanie do negocjacji.
- cel, strategia, taktyka- przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów- opracowanie przedziałów negocjacyjnych
Odkrycie interesów klienta.
- stanowiska a interesy klienta- typy pytań- wykorzystanie pytań podczas rozmów negocjacyjnych
Prezentacja warunków oferty.
- budowanie argumentacji- techniki prezentacji- negocjowanie parametrów umowy- dochodzenie do porozumienia- pokonywanie impasu
Zamknięcie procesu negocjacji.
- techniki zamknięcia- potwierdzenie ustaleń z klientem- dalsze działania i przyszła współpraca
Symulacje działań negocjatorów.
- negocjacje w parach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych- omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji
Obrona przed manipulacją klienta.
- brudne chwyty, nieczyste taktyki, techniki manipulacyjne- taktyki obrony
Perswazja w negocjacjach.
- autoanaliza własnego stylu wywierania wpływu- zasady wywierania wpływu- pokonywanie obiekcji klienta
Komunikacja w negocjacjach.
- proces komunikacji- czynniki efektywności przekazu- kluczowe aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej- negocjacje z trudnym klientem- elementy asertywności negocjatora
Symulacje działań negocjatorów.
- negocjacje w zespołach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych- omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji
Podsumowanie i wnioski.
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
"Wiedza trenera wraz ze sposobem przekazywania informacji była na jak najwyższym poziomie."
"Profesjonalny trener dąży do przekazania wiedzy a nie tylko do wypowiedzenia kwestii."
"Zachęcam do korzystania ze szkoleń firmy AVENHANSEN –
kompetentni trenerzy, ciekawe materiały szkoleniowe, sporo wiedzy
praktycznej."Szkolenie prowadzi:
Mirosław Plak
Trener
biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz
szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i
obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm
biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.SZKOLENIA