Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Negocjacje w biznesie

Negocjacje w biznesie
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2358/negocjacje-w-biznesie
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową: Negocjacje w biznesie>>>Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili: - przygotować się do procesu negocjacji- odkrywać interesy drugiej strony- operować zmiennymi negocjacyjnymi- skutecznie argumentować własną ofertę- przeciwdziałać manipulacjom i brudnym chwytom- efektywnie komunikować się z trudnym klientemProgram szkolenia Kluczowe zagadnienia negocjacji. - różnice pomiędzy negocjacjami a sprzedażą- charakterystyka stylów negocjacyjnych- dylematy negocjatora Etapy negocjacji. - negocjacje jako proces- cele poszczególnych etapów Przygotowanie do negocjacji. - cel, strategia, taktyka- przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów- opracowanie przedziałów negocjacyjnych Odkrycie interesów klienta. - stanowiska a interesy klienta- typy pytań- wykorzystanie pytań podczas rozmów negocjacyjnych Prezentacja warunków oferty. - budowanie argumentacji- techniki prezentacji- negocjowanie parametrów umowy- dochodzenie do porozumienia- pokonywanie impasu Zamknięcie procesu negocjacji. - techniki zamknięcia- potwierdzenie ustaleń z klientem- dalsze działania i przyszła współpraca Symulacje działań negocjatorów. - negocjacje w parach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych- omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji Obrona przed manipulacją klienta. - brudne chwyty, nieczyste taktyki, techniki manipulacyjne- taktyki obrony Perswazja w negocjacjach. - autoanaliza własnego stylu wywierania wpływu- zasady wywierania wpływu- pokonywanie obiekcji klienta Komunikacja w negocjacjach. - proces komunikacji- czynniki efektywności przekazu- kluczowe aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej- negocjacje z trudnym klientem- elementy asertywności negocjatora Symulacje działań negocjatorów. - negocjacje w zespołach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych- omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji Podsumowanie i wnioski. Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia: "Wiedza trenera wraz ze sposobem przekazywania informacji była na jak najwyższym poziomie." "Profesjonalny trener dąży do przekazania wiedzy a nie tylko do wypowiedzenia kwestii." "Zachęcam do korzystania ze szkoleń firmy AVENHANSEN – kompetentni trenerzy, ciekawe materiały szkoleniowe, sporo wiedzy praktycznej."Szkolenie prowadzi: Mirosław Plak Trener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.SZKOLENIA