Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Negocjacje z zagranicznymi partnerami

Negocjacje z zagranicznymi partnerami
Status
Miejsce Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Oddział Kraków, ul. Mogilska 65, budynek M65 Meduza.
Data rozpoczęcia 2012-12-03
Data zakończenia 2012-12-04
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/4466/negocjacje-z-zagranicznymi-partnerami
Email
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
W szkoleniu przedstawione zostaną metody negocjacyjne i ulubione taktyki stosowane przez kupców z Europy, Azji i Rosji, które będą praktycznie wykorzystywane podczas symulacji negocjacyjnych.Celem szkolenia jest:osiągnięcie sprawności w przygotowaniu się do negocjacjinabycie umiejętności prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych potencjalnych partnerów negocjacyjnych i czynników wpływających na proces podejmowania decyzji oraz zastosowania odpowiednich strategii działaniapoznanie procesów negocjacji grupowych cechujące klientów korporacyjnych, budowy zespołów negocjacyjnych i podziału ról taktycznych i merytorycznych.Program szkolenia1. Etapy negocjacjiplanowanie- jakie są nasze cele?- z kim będziemy negocjować?- jaki jest najlepszy termin negocjacji?- jakie są nasze aspiracje i oferty wyjściowe?- jakie rezultaty zamierzamy osiągnąć?- na ilu płaszczyznach będziemy się poruszać?przygotowanie do negocjacji- poznanie drugiej strony- wybór właściwej strategii negocjacyjnej- opracowanie i analiza możliwych scenariuszy- opracowanie argumentówrozpoczęcie negocjacji- psychologia tworzenia pierwszego wrażenia i kierowanie wrażeniem- procedury otwarcia negocjacji- prezentacja ofert- tworzenie właściwego klimatu negocjacji - wzbudzenie sympatii i zaufanianegocjacje zasadnicze- kolejność poruszanych problemów- strategia ustępstw- wychodzenie z impasu- ceny graniczne partnerów a wstępna oferta cenowa- "arabski targ\\\\\\\\\\\\\\\" i inne schematy w negocjacjach cenowych- odpieranie obiekcji i zastrzeżeń- argumenty pozacenowe w negocjowaniu cenzakończenie negocjacji2. Mechanizmy zachowań społecznych w procesie negocjacji handlowychwybrane elementy osobowości negocjatoraźródła wiedzy o partnerzemotywy zachowań partneraryzyko a osobowośćrola wizerunku negocjatora3. Trudne sytuacje negocjacyjnetrudni negocjatorzymanipulowanie emocjamikonflikty negocjacyjne- źródła- dynamika i konsekwencje konfliktu- sposób zachowania się w sytuacji konfliktowej (unikanie, rywalizacja, akomodacja, kompromis, współpraca)zaufanie stron jako warunek skutecznych negocjacji4. Jak negocjować z silniejszym partnerem?reguły i techniki negocjacyjne stosowane przy braku równowagi negocjacyjnej stronczynniki siły w negocjacjachjak przygotować BATNA?typowe techniki presji stosowane przez silniejszego partnerarozpoznawanie manipulacji w negocjacjach5. Etykieta biznesu w negocjacjach jako międzynarodowy język kurtuazjietykieta biznesu a etykieta towarzyska - świadomość różnicposzerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów, gości honorowychelementy protokołu dyplomatycznegoorganizacja spotkań negocjacyjnych6. Specyfika negocjacji z partnerem zagranicznymróżnice kulturowe w negocjacjachsposoby porównywania kulturkulturowe różnice w stylach negocjowaniakomunikacja w negocjacjach z uwzględnieniem różnic kulturowych.