Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Negocjacje Zakupowe

Negocjacje Zakupowe
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-21
Data zakończenia 2012-11-21
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2201/negocjacje-zakupowe
Email
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
Opis
Temat szkolenia: NEGOCJACJE ZAKUPOWE Cel: Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg narzędzi, dzięki którym sprawnie będą potrafili między innymi: Przygotować sensowną i trudną do obalenia argumentację, Dostosowywać swojją wypowiedź lub strategię do typu osobowości rozmówcy, Błyskotliwie formułować riposty, Uniknąć niekorzystnego dla siebie oddziaływania perswazyjnego innych osób, Posiadać zdolność sterowania emocjonalnym klimatem dialogu, Identyfikować przyjęty przez rozmówcę model negocjacyjny oraz niwelować jego główne atuty, Korzyści: wywołanie wyraźnego wzrostu sprawności negocjowania i renegocjowania warunków współpracy, identyfikacja strategii wpływu partnera, efektywna realizacja własnych celów ekonomicznych w różnorodnych sytuacjach zadaniowych, praktyczna umiejętność tworzenia tzw. map psychograficznych czyli rozpoznawania - diagnozowania cech osobowości partnera. Program: Gry klientów podczas negocjacji Gry handlowe stosowane przez klientów, Gry korporacyjne oraz instytucjonalne, Analiza transakcyjna gier w kategoriach psychologicznych, Strategie nie ulegania konkretnym grom klientów, Identyfikacja i sposoby obrony przed technikami wpływu społecznego stosowanych przez klientów, Ustalanie długofalowych zasad  partnerskiej współpracy z klientem, opartej na jasnym komunikowaniu wzajemnych potrzeb i interesów. 31 najczęściej stosowanych taktyk i chwytów negocjacyjnych: Jak je rozpoznać i jak się przed nimi bronić? Jak z nich bezpiecznie korzystać. Obiekcje i zastrzeżenia Klientów Klient się czepia!- szansa, czy zagrożenie? Klient podważa moją ofertę – czy jestem gotowy i przygotowany? Techniki przełamywania obiekcji sceptycznego Klienta. Finalizacja i sytuacje trudne podczas negocjacji zakupowych Techniki finalizacji Techniki zamknięcia sprzedaży w sytuacjach trudnych Sposoby radzenia sobie z impasem. Jak sprawić aby druga strona była jeszcze bardziej zadowolona? Kiedy ustępować i jak nie popełnić błędu. Sztuka targowania się. Sprawnie i niepostrzeżenie stosować techniki wpływu społecznego. Typologia najważniejszych argumentów perswazyjnych, Zasady doboru argumentów, Słowa zwrotnice, Modele językowe i kluczowe słowa NIE/ALE/SPRÓBUJ, Pomysły na nawykowe "tak, ale", Mechanizmy wywierania wpływu: Psychologiczne techniki prowadzenia trudnej rozmowy perswazyjnej, Pozorne poddawanie się sugestii klienta, Kreowanie własnej sytuacji przewagi psychologicznej, Manipulacja a psychologiczne sterowanie zachowaniem klientów w sytuacji konfliktu interesów Narzędzia negocjacyjne: Efektywne planowanie negocjacji kupieckich Identyfikacja potrzeb własnych i zrozumienie drugiej strony, Ustalanie i identyfikacja zmiennych negocjacyjnych, Konstruowanie najlepszych alternatyw (BATNA), Psychologiczne techniki wpływu w warunkach negocjowania i renegocjowania: Wojna pozorów, Reguła wzajemności/ Reguła konsekwencji, Etykietowanie, Złudzenia (Efekt Kontrastu, Efekt Aleksa Iwanowicza, Efekt Niedostępności, Efekt Bumerangu, Efekt Otella, Efekt Tonącego Statku)