Ogłoszenia targów i szkoleń
NOWE NARZĘDZIA W KOMUNIKACJI W ORGANIZACJI
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-09-05 |
Data zakończenia | 2011-09-05 |
www | http://www.wikconsulting.pl |
szkolenia@wikconsulting.pl |
Kontakt
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia
tel. 509 66 77 98
Opis
Czas trwania: 8 godzin
Cele szkolenia:
Zapoznanie uczestników ze specyfiką nowych mediów (Web 2.0), możliwościami i zagrożeniami w związku z ich wykorzystaniem oraz nabycie przez uczestników umiejętności prowadzenia działań komunikacyjnych z wykorzystaniem nowych mediów tak w komunikacji wewnętrznej, jak zewnętrznej.
Omówione również zostaną najbardziej skuteczne e-kampanie i sytuacje kryzysowe wizerunku w sieci.
Adresaci:
• Kadra kierownicza
• Specjaliści ds. komunikacji, marketingu i PR
• Specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi
• Specjaliści ds. zarządzania wiedzą
• Właściciele MŚP
• Osoby zajmujące się sprzedażą i promocją w MŚP
• Freelancerzy
Tematyka szkolenia:
Podczas szkolenia poruszane będą m.in. następujące zagadnienia:
• Specyfika komunikacji w organizacji
• Różnice między mediami tradycyjnymi a mediami internetowymi
• Rodzaje i specyfika nowych mediów
• Sposoby prowadzenia e-kampanii
• Czynniki sukcesu i zagrożenia działań w nowych mediach
• Sytuacje kryzysowe w sieci
• Klienci a nowe media
• Współpracownicy a nowe media
Metody szkoleniowe:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń i case studies. W miarę możliwości przy komputerach z dostępem do Internetu
Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy warsztatu dowiedzą się między innymi:
• jakie są różnice między komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, i co z tego wynika
• jakie zmiany w komunikowaniu (się) spowodowało pojawienie się nowych mediów
• jakie są szanse i zagrożenia wynikające z komunikacji w nowych mediach
• jak przygotować się do komunikowania się w nowych mediach
• jaka jest specyfika poszczególnych narzędzi i jak je wykorzystać
• jak robią to najlepsi
• jakie błędy zaważyły na wizerunku niektórych
• jak dyscyplinować współpracowników
• jak wykorzystać nowe media w komunikacji wewnętrznej
o .
PROGRAM:
1. Na ścieżkach komunikowania – komunikacja w organizacji
• Od brendingu po PR – odcienie komunikacji w organizacji
• Komunikacja wewnętrzna
o Kogo to interesuje i kogo to dotyczy – o grupach docelowych.
o Gdzie i kiedy zaczyna się brending – o celach komunikacji wewnętrznej.
o Co było pierwsze: komunikacja czy kultura – o naturze komunikacji wewnętrznej.
• Komunikacja zewnętrzna
o Kim pani, pan właściwie jest – o grupach docelowych.
o Jak zrobić dobre wrażenie a jak zapaść w pamięć – różnice między marketingiem i PR.
o Co mogę dla pani, pana zrobić – o odpowiedzialności społecznej biznesu i sponsoringu.
o Jak uruchomić perpetuum mobile – o komunikacji szeptanej i wirusowej.
2. Rewolucyjna ewolucja – od tradycyjnych do nowych mediów
• W „realu” i „wirtualu” – dwa światy, jedna twarz.
• W meandrach wirtualnej rzeczywistości – pułapki i możliwości.
• „Wirtual” niejedno ma oblicze – narzędzia Web 2.0 w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
o Internet i intranet
o Media społecznościowe
o Blogosfera
o Komunikatory
o Multimedia
• Zasady gry – o regulaminach, zasadach i kontroli wirtualnej rzeczywistości.
• Chaos w chaosie – wirtualna komunikacja kryzysowa.
CENA: 800 PLN + 23% VAT