Ogłoszenia targów i szkoleń
Nowoczesny e-marketing w praktyce firmy
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3032/nowoczesny-e-marketing-w-praktyce-firmy |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Celem szkolenia jest przestawienie najbardziej skutecznych technik i najnowszych trendów w marketingu internetowym wraz z analizą sposobu ich wykorzystania w praktyce.Wszystkie informacja będą poparte analizą przypadków dokonywanych z perspektywy praktyka rynku - dzięki czemu uczestnicy szkolenia będą mogli dowiedzieć się jakiego rodzaju schematy działań i w jakiej konfiguracji mogą przynieść określone mierzalne wyniki dla ich marki.Wiedza zdobyta na szkoleniu umożliwi skuteczniejsze planowanie marketingowe, bardziej optymalne planowanie mediów oraz przekaże wiedzę na temat tego jak formułować umowy i zasady współpracy z agencjami interaktywnymi i indywidualnymi freelancerami w różnych obszarach specjalizacji oraz jak skutecznie mierzyć i analizować efekty działań marketingowych.Program szkolenia1. Wprowadzenie do marketingu internetowego.Krótkie podsumowanie najważniejszych trendów w marketingu internetowymJakie cechy powinien spełniać prawidłowo zrealizowany plan marketingowy.Znaczenie i sposoby zapewnienia spójności komunikacji marketingowej.2. Badania marketingowe.Identyfikacja i metody badania grupy docelowejWzorce i procedury segmentacji rynkuBadania produktówMetody prognozowania popytuBadania najskuteczniejszych form reklamy w InternecieWywiad marketingowyBadania prawnych regulacji reklamyPrzedstawienie case-studies3. Badania statystyczne w planowaniu marketingowym.Wprowadzenie do tematu eksploracji danych marketingowychOdkrywanie danychPodstawowe metody i narzędzia statyczneAnaliza danych do skuteczniejszej segmentacji klientówAnaliza danych do lepszego prognozowania popytuBadanie danych o ruchu internetowymWprowadzenie do hurtowni danych i technik OLAPAnaliza danych do wdrażania skuteczniejszych strategii marketingowych Analiza danych historycznych do testowanie hipotez statystycznychPrzegląda podstawowych pakietów statystycznych4. Wykorzystanie mikrotrendów w planowaniu marketingowym.Czym są mikro-trendyWykorzystanie mikro-trendów w planowaniu marketingowych i kampaniach internetowychPrzegląd przykładowych mikro-trendówStudium przypadków5. Projektowanie ergonomicznych serwisów internetowych wg. zasad usability.Wprowadzenie do usabilityOmówienie podstawowych zasad i standardów projektowania zgodnie z zasadami usabilityPlanowanie interakcjiErgonomia interfejsu a skuteczność komunikacji marketingowejPrzedstawienie typowych błędów w konstrukcji interfejsu na przykładach witryn internetowychSkuteczne rozwiązania interfejsowe w branży e-commerceAnalizy przypadków6. E-mail marketing.Kiedy e-mail marketing może być skutecznyKonstrukcja skutecznego przekazu marketingowego w wiadomości e-mailJak stworzyć e-mail graficzny prawidłowo wyglądający we wszystkich programach pocztowychPrawne aspekty e-mail marketinguJak mierzyć i analizować skuteczność akcji e-mail marketingowych7. Social-media marketing.Omówienie podstawowych platform i danych statystycznych na temat sposobu ich wykorzystywania przez użytkownikówWybór odpowiedniej platformy dla akcji marketingowejSkuteczny Fan Page na FacebookWłasne aplikacje na FB jako narzędzia komunikacji marketingowej (analiza przypadków)Interakcja ze społecznością i zarządzania relacjami marki z użytkownikamiMikroblogging8. Marketing wirusowy i marketing szeptany.DefinicjeCzy marketing wirusowy jest rzeczywiście skuteczny?Jak prawidłowo skonstruować wirusowy przekaz.Przedstawienie wybranych najciekawszych kampanii wirusowych w Internecie i przedstawienie przełożenia z nich na rezultaty biznesowe.Czy sam filmik wirusowy/gra wystarczy do sukcesu ? (promocja i pozycjonowanie materiałów wirusowych). Dystrybucja oraz stymulowanie odbiorcówIle kosztuje realizacja i promocja kampanii wirusowej.Mierzenie rezultatów akcji wirusowych w Internecie9. Reklama porównawcza w Internecie i mediach tradycyjnych.Reklama porównawcza na świecie. Zakres użycia i aspekty kulturowe.Akceptacja społeczna reklama porównawczejKiedy stosować reklamę porównawcząAnaliza przypadkówPrawne uregulowania reklamy porównawczej (Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dyrektywy unijne)10. Skuteczne pozycjonowanie.Wybór terminów kluczowych pod pozycjonowanie. Omówienie narzędzi pomocniczych.Jaki ruch może przynieść wypozycjonowanie pod konkretnymi hasłamiJak skutecznie negocjować formę umowy z firmą pozycjonerską.Jak złe pozycjonowanie może zaszkodzić stronie.Kiedy stosować techniki SEO a kiedy SEM11. Planowanie mediów w internecie i techniki SEM (Search Engine Marketing).Omówienie podstawowych sieci reklamy w InternecieWspółpraca z domami mediowymiSkuteczność reklam banerowych i reklam w systemach kontekstowychPlanowanie kampanii AdWordsOmówienie systemu TradedoublerOmówienie systemu AdTailyOmówienie przykładowego planu mediówBadanie skuteczności kampanii marketingowej12. Niestandardowe formy marketingu w internecieMarketing w blogosferzeWykorzystanie serwisów zakupów grupowych do promocji marki (Groupon, Gruper, FastDeal itd.)VoicemailingBluetooth marketingElektroniczne kuponyKonkursy online13. Mierzenie wyników kampanii marketingowych w Internecie.Monitoring aktywności klientówMierzenie skuteczność kampanii zasięgowychMierzenie skuteczność działań PRowskichMierzenie skuteczności kampanii wirusowychGoogle AnalyticsOmówienie podstawowych wskaźników i modeli rozliczeń (płatność za klik, płatność za akcje)Jak mierzyć przełożenie wyników kampanii na wskaźniki biznesowe.