Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

NOWOCZESNY MARKETING. Budowa skutecznych strategii marketingowych

NOWOCZESNY MARKETING. Budowa skutecznych strategii marketingowych
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/46/nowoczesny-marketing-budowa-skutecznych-strategii-marketingowych
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową: NOWOCZESNY MARKETING. Budowa skutecznych strategii marketingowych>>>   Szkolenie znacznie poszerza horyzonty oddziaływania marketingowego i pokazuje najskuteczniejsze taktyki marketingowej walki konkurencyjnej. Zapewnia unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości wiedzę w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy Marketing XXI w. przeżywa bardzo szybką ewolucję od strategii "marki krzyczącej" do "marki rozmawiającej" z konsumentami. Skuteczne strategie marketingowe umożliwiają walkę konkurencyjną na niespotykanym dotychczas poziomie – m.in. dzięki umiejętnym wykorzystaniu połączonych taktyk marketingu tradycyjnego i internetowego. Firmy małe i średnie dzięki wykorzystaniu wiedzy strategicznej są w stanie konkurować o nowe rynki z dużymi organizacjami. Szkolenie znacznie poszerza horyzonty oddziaływania marketingowego i pokazuje najskuteczniejsze taktyki walki konkurencyjnej. Szkolenie oferuje:- Unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości doradztwo w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy.- Najnowsze trendy marketingowe z Polski i ze świata.-Naukę analizy skuteczności działań marketingu wielokanałowego – łączącego siłę oddziaływania marketingu tradycyjnego i internetowego..- Naukę budowy skutecznych strategii marketingowych.- Przygotowanie do oceny działań konkurencji.- Rozróżnianie i prawidłowe projektowanie działań wzmacniających obraz i reputacje marki.   Korzyści dla uczestników Szkolenie dla uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu w połączeniu z marketingiem tradycyjnym. Program szkolenia   BUDOWA SIŁY I ŚWIADOMOŚCI MARKI Współczesny marketing & e-marketing to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe, które na współczesnych rynkach podlegają szybkiej ewolucji. Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu marki i jej unikalnej roli na rynku. Marka – prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynku Public Relations – zmiany zasad funkcjonowania w XXI w. Zasady skutecznej budowy siły marki w komunikacji. Budowa marketingowej przewagi konkurencyjnej.Studia przypadków – Polska i świat Dyskusja METODYKA STRATEGII -MARKETINGOWYCHZostanie przedstawiona unikalna interaktywna metodyka strategiczna Isobar (największa na świecie sieć interaktywna) zapewniająca bardzo wysoką skuteczność strategii marketingowych. Metodyka jest przystosowana do specyfiki sektora B2C & B2B. Insight – rozumienie grup docelowych Cele behawioralne – komunikaty wpływające na decyzje odbiorców Cele kognitywne – sposoby przekazywania komunikatów Marka vs. komunikacja – informacje o marce w całości komunikacji Pomiar skuteczności i prawidłowe rozumienie danychStudia przypadków – Polska i świat Dyskusja ĆWICZENIA INDYWIDUALNE I GRUPOWE INTERNET – POTENCJAŁ KOMUNIKACYJNY Podczas tej części szkolenia, uczestnicy poznają najnowsze dane z polskiego rynku i zostają przedstawione wnioski dla marketingu, wynikające z badań. Ponadto, ukazywane są najnowsze światowe trendy, które pojawią się w Polsce już wkrótce. Ma to na celu przygotowanie uczestników do skutecznej walki konkurencyjnej. Obraz statystyczny użytkowników Internetu. Najnowsze trendy komunikacji internetowej – Polska a świat. REKLAMA – EWOLUCJA, ZASADY, TRENDY. Dział ten porusza kwestię trendów i skuteczności w reklamie. Na rynku reklamy - zwłaszcza reklamy online - zmiany zachodzą bardzo szybko a dotrzymanie im kroku jest warunkiem skuteczności działań marketingowych w Internecie. Zmiany w skuteczności reklamy online. Najskuteczniejsze formy reklamowe. Reklama typu display vs. video. Multimedia i interakcja – warunki skuteczności.Studia przypadków – Polska i świat Dyskusja MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY Marketing w sieciach społecznościowych jest tematem nr 1 w marketingu interaktywnym od ok. 3 lat. Największym problemem marketerów jest mierzalność ROI oraz zasady rozwoju i przyszłość tego kanału komunikacji. Ten dział szkolenia ukazuje także dobre praktyki. Cele marketingu społecznościowego a zwrot inwestycji. Zasady i reguły skutecznego social marketing’u. Szanse i zagrożenia kampanii w mediach społecznościowych. Badania marketingowe użytkowników sieci społecznościowych.Studia przypadków – Polska i świat Dyskusja   Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia: "Szkolenie świetne, Trener z olbrzymią fachową wiedzą. Poznałem wiele nowych możliwości reklamowania swoich usług i produktów." "Autentyczność przekazanej wiedzy przez trenera była ogromna, ponieważ była wsparta rzeczywistym doświadczeniem." "Szkolenie w miłej atmosferze, wiedza przekazana w sposób interesujący i zachęcający do brania aktywnego udziału w szkoleniu." "Dobra dawka wiedzy." "Rewelacja! Brakowało mi takiego szkolenia! Gorąco polecam!" Szkolenie prowadzi: Tomasz Sucheta Marketingowiec. Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii wielokanałowych SZKOLENIA