Ogłoszenia targów i szkoleń
NOWOCZESNY MARKETING. Budowa skutecznych strategii marketingowych
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/46/nowoczesny-marketing-budowa-skutecznych-strategii-marketingowych |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:
NOWOCZESNY MARKETING. Budowa skutecznych strategii marketingowych>>>
Szkolenie znacznie poszerza horyzonty oddziaływania marketingowego i pokazuje najskuteczniejsze taktyki marketingowej walki konkurencyjnej. Zapewnia unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości wiedzę w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy
Marketing XXI w. przeżywa bardzo szybką ewolucję od strategii "marki krzyczącej" do "marki rozmawiającej" z konsumentami. Skuteczne strategie marketingowe umożliwiają walkę konkurencyjną na niespotykanym dotychczas poziomie – m.in. dzięki umiejętnym wykorzystaniu połączonych taktyk marketingu tradycyjnego i internetowego.
Firmy małe i średnie dzięki wykorzystaniu wiedzy strategicznej są w stanie konkurować o nowe rynki z dużymi organizacjami. Szkolenie znacznie poszerza horyzonty oddziaływania marketingowego i pokazuje najskuteczniejsze taktyki walki konkurencyjnej.
Szkolenie oferuje:- Unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości doradztwo w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy.- Najnowsze trendy marketingowe z Polski i ze świata.-Naukę analizy skuteczności działań marketingu wielokanałowego – łączącego siłę oddziaływania marketingu tradycyjnego i internetowego..- Naukę budowy skutecznych strategii marketingowych.- Przygotowanie do oceny działań konkurencji.- Rozróżnianie i prawidłowe projektowanie działań wzmacniających obraz i reputacje marki.
Korzyści dla uczestników
Szkolenie dla uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu w połączeniu z marketingiem tradycyjnym.
Program szkolenia
BUDOWA SIŁY I ŚWIADOMOŚCI MARKI Współczesny marketing & e-marketing to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe, które na współczesnych rynkach podlegają szybkiej ewolucji. Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu marki i jej unikalnej roli na rynku.
Marka – prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynku
Public Relations – zmiany zasad funkcjonowania w XXI w.
Zasady skutecznej budowy siły marki w komunikacji.
Budowa marketingowej przewagi konkurencyjnej.Studia przypadków – Polska i świat Dyskusja
METODYKA STRATEGII -MARKETINGOWYCHZostanie przedstawiona unikalna interaktywna metodyka strategiczna Isobar (największa na świecie sieć interaktywna) zapewniająca bardzo wysoką skuteczność strategii marketingowych. Metodyka jest przystosowana do specyfiki sektora B2C & B2B.
Insight – rozumienie grup docelowych
Cele behawioralne – komunikaty wpływające na decyzje odbiorców
Cele kognitywne – sposoby przekazywania komunikatów
Marka vs. komunikacja – informacje o marce w całości komunikacji
Pomiar skuteczności i prawidłowe rozumienie danychStudia przypadków – Polska i świat Dyskusja ĆWICZENIA INDYWIDUALNE I GRUPOWE
INTERNET – POTENCJAŁ KOMUNIKACYJNY Podczas tej części szkolenia, uczestnicy poznają najnowsze dane z polskiego rynku i zostają przedstawione wnioski dla marketingu, wynikające z badań. Ponadto, ukazywane są najnowsze światowe trendy, które pojawią się w Polsce już wkrótce. Ma to na celu przygotowanie uczestników do skutecznej walki konkurencyjnej.
Obraz statystyczny użytkowników Internetu.
Najnowsze trendy komunikacji internetowej – Polska a świat.
REKLAMA – EWOLUCJA, ZASADY, TRENDY. Dział ten porusza kwestię trendów i skuteczności w reklamie. Na rynku reklamy - zwłaszcza reklamy online - zmiany zachodzą bardzo szybko a dotrzymanie im kroku jest warunkiem skuteczności działań marketingowych w Internecie.
Zmiany w skuteczności reklamy online.
Najskuteczniejsze formy reklamowe.
Reklama typu display vs. video.
Multimedia i interakcja – warunki skuteczności.Studia przypadków – Polska i świat Dyskusja
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY Marketing w sieciach społecznościowych jest tematem nr 1 w marketingu interaktywnym od ok. 3 lat. Największym problemem marketerów jest mierzalność ROI oraz zasady rozwoju i przyszłość tego kanału komunikacji. Ten dział szkolenia ukazuje także dobre praktyki.
Cele marketingu społecznościowego a zwrot inwestycji.
Zasady i reguły skutecznego social marketing’u.
Szanse i zagrożenia kampanii w mediach społecznościowych.
Badania marketingowe użytkowników sieci społecznościowych.Studia przypadków – Polska i świat Dyskusja
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
"Szkolenie świetne, Trener z olbrzymią fachową wiedzą. Poznałem wiele nowych możliwości reklamowania swoich usług i produktów."
"Autentyczność przekazanej wiedzy przez trenera była ogromna, ponieważ była wsparta rzeczywistym doświadczeniem."
"Szkolenie w miłej atmosferze, wiedza przekazana w sposób interesujący i zachęcający do brania aktywnego udziału w szkoleniu."
"Dobra dawka wiedzy."
"Rewelacja! Brakowało mi takiego szkolenia! Gorąco polecam!"
Szkolenie prowadzi:
Tomasz Sucheta
Marketingowiec. Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii wielokanałowych
SZKOLENIA