Ogłoszenia targów i szkoleń
Obsługa klienta trudnego oraz utrzymanie relacji z klientami
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-11-13 |
Data zakończenia | 2012-11-16 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2444/obsluga-klienta-trudnego-oraz-utrzymanie-relacji-z-klientami |
Kontakt
Business Bridge Group Sp.z o.o.
Opis
CELE SZKOLENIA:- Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem- Przygotowanie do skutecznego rozwiązywania różnorodnych sytuacji, podczas sprzedaży- Nawiązywanie i utrzymanie właściwych relacji z Klientem- Zwiększenie panowania nad emocjami w rozmowie z tzw. "trudnym" klientem- Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach z klientem- Umiejętność identyfikacji typu osobowości klienta i zdiagnozowania jego potrzeb- Poznanie technik asertywnego zachowania w sytuacjach tego wymagających PROGRAM SZKOLENIA:1. Kto jest Twoim klientem? Typologia klienta. Kto to jest trudny klient? Zachowania typowe dla trudnego klienta i czynniki sprzyjające "stworzeniu sobie" klienta trudnego.2. Rola komunikacji (pierwsze wrażenie, parafraza, aktywne słuchanie, mowa ciała, itp) w kontakcie z klientem.3. Profesjonalna obsługa czyli cała prawda o uwodzeniu klienta. Jak zapobiegać niezadowoleniu klienta. Modele zachowań sprzedawcy skuteczne w profesjonalnej obsłudze klienta.4. Kilka słów o technikach sprzedaży. Granica pomiędzy sugestywną sprzedażą, a manipulacją. Stosowanie reguł etyki biznesu w sprzedaży.5. Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń. Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych6. Style negocjacji, stosowane podczas sprzedaży i ich uzależnienie od sytuacji i dostosowane do klienta.TRENER:Profesjonalny trener biznesu, wykładowca akademicki, specjalista w obszarze zarządzania, technik sprzedaży, komunikacji oraz umiejętności interpersonalnych.Z powodzeniem łączy wiedzę z doświadczeniem zdobytym podczas pracy zawodowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zarówno szkoleń jak i wykładów oraz ćwiczeń na wielu uczelniach wyższych oraz w biznesie. Lubi pracę z ludźmi i to że każda grupa, którą szkoli jest inna. Cechują ją duże umiejętności nawiązywania kontaktów, szybka weryfikacja i analiza informacji, dokładne słuchanie oraz sprawna reakcja na postawy słuchaczy.Absolwentka Zarządzania i Inżynierii Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz studiów podyplomowych na uniwersytecie Wrocławskim z obszarze "Przedsiębiorczość wspomagana IT i językiem obcym". Obecnie doktorantka na Uniwersytecie Ekonomicznym. Ukończyła kurs Pedagogiczny Kwalifikacyjny na Wyższej Szkole Humanistycznej we Wrocławiu, dający pełne uprawnienia pedagogiczne.Autorka wielu programów szkoleniowych, naukowych i badawczych oraz publikacji np.- "Prospołeczne zmiany w administracji skarbowej" - opublikowany na Międzynarodowej Konferencji Naukowej nt. "Prospołecznych instrumentów zarządzania organizacjami", Uniwersytet Jagielloński, Kraków 2009 oraz w czasopiśmie "Współczesne zarządzanie".- "Czynniki zmian w zarządzaniu w administracji skarbowej" - Uniwersytet Ekonomiczny, Zeszyt Naukowy pt. " Zarządzanie w praktyce" pod. red. Prof. B. Olszewskiej, Wrocław 2009Jej motto: "Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych nigdy ich nie osiągnie"