Ogłoszenia targów i szkoleń
Obsługa klienta zagranicznego - szkolenie z trenrem z Harvard University
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-05-16 |
Data zakończenia | 2011-05-16 |
biuro@ankreor.pl |
Kontakt
Zgłoszenia można przesyłać na adres e-mail: biuro@ankreor.pl lub telefonicznie do działu szkoleń pod numerem 509 788 066
Opis
ANKREOR – Szkolenia i Konsulting zaprasza !!!
Zapraszamy na szkolenie pt.: „ Sztuka obsługi klienta zagranicznego”. Szkolenie odbędzie się 16 maja 2011 roku w godzinach 8 - 16 na
ul. Jana Pawła II 36C ( 2 przystanki od Dworca Centralnego)
Zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się bezpośrednią obsługą klienta!!!
Sztuka obsługi klienta zagranicznego - szkolenie po angielsku i polsku
Swobodny kontakt z zagranicznym klientem
Treść:
Szkolenie językowo-zadaniowe w zakresie obsługi klienta, adresowane do osób bezpośrednio związanych z obsługą klienta. Oprócz terminologii pozwalającej na zwiększenie jakości obsługi klienta i prowadzenia rozmów telefonicznych, szkolenie dostarcza wiedzy praktycznej jak efektywniej wykorzystywać czas, właściwie dobierać metody, techniki i formy komunikowania się oraz skutecznie działać w sytuacjach trudnych z zagranicznym klientem. Szkolenie obejmuje również rozwijanie umiejętności sporządzania korespondencji handlowej, tj. zapytanie ofertowe, oferta, zamówienie, reklamacja, protokół zebrania. Szkolenie jest podzielone na 2 części. Pierwsza 5 godzinna – teoria plus praktyka z trenerem. Druga 3 godzinna z native speakerem – warsztaty role – play.
Cele szkolenia:
1. Zapewnienie swobodnej komunikacji pomiędzy pracownikiem a przełożonym i klientami
2. Umożliwienie stosowania oficjalnego słownictwa na co dzień w języku angielskim
3. Umożliwienie samodzielnego przygotowywania i tłumaczenia tekstów branżowych: memorandum, ofert handlowych, zapytań ofertowych, zamówień, reklamacji
4. Zwiększenie autonomii w pracy
Program szkolenia:
1. Zasady prowadzenia profesjonalnej rozmowy w języku angielskim;
2. Reguły obyczajowe związane z: powitaniem, przedstawianiem, tytułowaniem;
3. Poprawność języka i jego doskonalenie (gramatyka, stylistyka, akcent);
4. Rozwijanie precyzji w komunikacji w języku angielskim;
5. Bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania;
6. Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim;
7. Przyjmowanie gości i interesantów;
8. Telefonowanie;
9. Przyjmowanie telefonów od Klientów: zasady przedstawiania się, rozpoznanie; sytuacji, wymiana informacji, odpowiednie argumentowanie, wyjaśnianie zastrzeżeń, kończenie rozmowy;
10. Prowadzenie rozmowy telefonicznej wychodzącej - prowadzenie rozmowy w celu rezerwacji miejsc hotelowych, biletów itp.;
11. Prowadzenie korespondencji w języku angielskim: email, list, faks, memorandum, raport,
12 . Prowadzenie korespondencji handlowej: list intencyjny, oferta handlowa, zapytanie ofertowe, zamówienie, reklamacja.
CENA: 270 zł brutto/ osoba
Dla każdego uczestnika szkolenia miłe niespodzianki od sponsorów .
Cena zawiera: wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe, certyfikaty imienne dla uczestników szkolenia, serwis kawowy.
Format szkolenia:
Intensywne i interaktywne warsztaty językowe z wykorzystaniem metody komunikacyjnej i metod aktywnej pracy z grupą: autotesty, burza mózgów, dyskusje-wymiana doświadczeń, odgrywanie ról, case study, gry symulacyjne