Ogłoszenia targów i szkoleń
Obsługa reklamacji i trudnego klienta
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Kraków |
Data rozpoczęcia | 2013-10-28 |
Data zakończenia | 2013-10-29 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2173/obsluga-reklamacji-i-trudnego-klienta |
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cel szkolenia:
poznanie sposobów przyjmowania reklamacji, by klient kończył rozmowę
zadowolony zarówno z osiągniętego efektu, jak i sposobu załatwienia
jego sprawy, poznanie metod uspokajania zdenerwowanego klienta, poznanie metod radzenia sobie z emocjami i stresem w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem.
Program szkolenia:
MODUŁ I – KSZTAŁTOWANIE PROFESJONALNEGO WIZERUNKU
WIZERUNEK AUDYTYWNY - operowanie głosem
Modulacja, intonacja, barwa głosu Tempo rozmowy Postawa ciała, gesty, wyraz twarzy w przekazywaniu komunikatów niewerbalnych podczas rozmowy telefonicznej
TECHNIKI PRACY Z GŁOSEM - dykcja i impostacja głosu
Zestaw ćwiczeń pomocniczych Nauka stosowania praktycznych technik impostacyjnych
KSZTAŁTOWANIE POŻĄDANEGO ODBIORU - metapytania klienta
Treść pytań na które klient sam sobie udziela odpowiedzi, przy pierwszym kontakcie z telemarketerem Świadome kształtowanie wyobrażenia klienta
KULTURA KOMUNIKACJI - słownictwo profesjonalisty
eliminowanie dźwięków paralingwistycznych (pomruki, przydźwięki w rodzaju eee...) zrozumiały język (umiejętne stosowanie żargonu zawodowego) likwidowanie manier, powtórzeń, ogólników
ie
MODUŁ II – KULTURA OBSŁUGI REKLAMACJI
KULTURA OBSŁUGI REKLAMACJI -Strategia 3S
Szybko Sympatycznie Skutecznie
PUŁAPKI - czego należy unikać w rozmowie reklamacyjnej
Obawy dzwoniących klientów Prowokacje Nieuświadomione nawyki słowno-intonacyjne
STRATEGIA ZACHOWANIA - konsekwentna tożsamość doradcy
Słownictwo Wartości Zachowania, Umiejętności
MODUŁ III– PRZYGOTOWANIE EMOCJONALNE
ZARZĄDZANIE EMOCJAMI- piramida mistrzostwa, czyli modelowanie postawy
Krytyk Dziecko Lider Mistrz
MINIMALIZOWANIE STRESU - metody radzenia sobie ze stresem
Techniki oddechowe Visual learning relaksacyjny Sposoby odreagowania stresu – gest, ruch, głos Sposób na "krytyka" – technika skutecznego ograniczania stresogennych zachowań "Metafora antystresowa"
ZARZĄDZANIE PRZEKONANIAMI - metody doskonalenia skuteczności
przy wykorzystaniu potencjału umysłu, klasyfikacja modeli myślowych
czyli przekonań
destrukcyjne – zamykanie się na własną skuteczność wspierające – otwartość na generowanie rozwiązań "TUS" – technika zmiany przekonań
MODUŁ IV - KLIENT ZDENERWOWANY
KLIENT ZDENERWOWANY - etapy postępowania z klientem zdenerwowanym w rozmowie telefonicznej
mechanizm działań początkowych radzenie sobie z reakcjami emocjonalnymi wyłanianie konkretów magia słowa przepraszam wyjaśnienia rozwiązania alternatywne rekompensata
Odczytywanie strategii klienta (tok rozumowania, potrzeby, tożsamość, aspekt) Rozpoczynanie rozmowy reklamacyjnej Umiejętność zbierania informacji Pytania, czyli motor komunikowania się – ćwiczenia
MetapytaniaRodzaje pytaUmiejętne zadawanie pytań Odpowiadanie na pytania Wykorzystywanie pytań Radzenie sobie z trudnymi pytaniami
Słuchanie, czyli zbieranie informacji i ćwiczenie uważności
rodzaje słuchania ćwiczenie empatii zbieranie informacji potwierdzenie odbioru
MODUŁ V – TYPY OSOBOWOŚCI W NEGOCJACJACH
TYPY OSOBOWOŚCI - rodzaje typów osobowości
Pragmatyk – Przyjaciel Sangwinik – Analityk
Schemat rozpoznawania typu osobowości wg podstawowych cech
asertywny – nieasertywny szybki – powolny szczegółowy – ogólny emocjonalny – logiczny nastawiony na siebie – na innych przyjazny – zdystansowany
Określenie własnego typu osobowości
Test Ćwiczenie "Eden"
Strategie negocjacji wg typu osobowości klienta Tabela podstawowych cech i zachowań
Dostrojenie do klienta wg T.O. – etap pierwszy Prowadzenie klienta wg T.O. – etap drugi Wartości klientów wg T.O. Modele myślowe wg T.O. Motywowanie klienta wg T.O. Relacja czas – decyzja wg T.O. Przekazywanie informacji wg T.O.
Miejsce szkolenia:
Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie,
zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem
szkolenia.
Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie_z_obslugi_reklamacji_i__klient/234.html (przycisk "Zamów")
Kontakt:
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:
mailowy: szkolenia@biznesedukator.pl
lub telefoniczny: (22) 649 15 83
Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl