Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Obsługa sekretariatu i biura

Obsługa sekretariatu i biura
Status
Miejsce Małopolskie KRAKÓW
Data rozpoczęcia 2011-01-31
Data zakończenia 2011-01-31
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia tel. 600 43 33 71
Opis
1.Wprowadzenie • sekretariat - zasady jego funkcjonowania • lokal biurowy • warunki materialne pracy biurowej • urządzenia techniczne łączności, komputery • dokumentacja biurowa i jej obieg • relacje z szefem • współpraca z szefem w zakresie przyjmowania interesantów, delegacji • przygotowanie zebrania, szkolenia czy konferencji 2.Nowoczesna sekretarka Wizerunek sekretarki - asystentki: • charakterystyka pracy sekretariatu • miejsce pracy sekretarki • sekretarka: jej cechy, wygląd, wykształcenie, umiejętności 3.Urządzenia biurowe, organizacyjne i przybory biurowe Urządzenia biurowe: • klasyfikacja środków technicznych • środki techniki korespondencyjnej (maszyny do pisania, komputery, dyktafony, maszyny pomocnicze) • urządzenia do reprografii (kopiarki, fotokopiarki) • urządzenia liczące • komputery • urządzenia ewidencyjne i inne przybory 4.Przybory i materiały biurowe • charakterystyka przyborów i materiałów biurowych • formy papieru (w mm) 5.Organizacja obiegu pism • dokumentacja biurowa i jej rodzaje • znaczenie i zasady właściwego obiegu pism • systemy kancelaryjny 6.Korespondencja w firmie • co to jest korespondencja ? Rodzaje • korespondencja występująca w firmie • prawidłowe czynności w związku z przyjmowaniem, wysyłaniem korespondencji • kalendarze, organizatory - czas pracy 7.Prowadzenie korespondencji i jej przechowywanie • czynności wykonywane przy przyjmowaniu pism • czynności wykonywane przy wysyłaniu pism • przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna 8.Pisma - charakterystyka. Redagowanie pism • elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania (data, adresowanie, rozpoczynanie pism, akapit, zwrot kończący pismo) • adresowanie kopert • protokoły, pisma przewodnie, zaświadczenia, zaproszenia, sprawozdania 9.Zarządzanie czasem • terminarze (kalendarze) • organizowanie zebrań • przyjmowanie interesantów, delegacji • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych