Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA

OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA
Status
Miejsce Dolnośląskie WROCŁAW
Data rozpoczęcia 2012-09-12
Data zakończenia 2012-09-12
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl cena: 550 zł brutto Terminy szkoleń: 18 sierpnia 2012 – Poznań 5 września 2012 – Katowice 7 września 2012 – Warszawa 12 września 2012 – Wrocław 18 września 2012 – Poznań 17 październik 2012 – Warszawa 8 listopad 2012 – Wrocław 21 listopad 2012 – Poznań 22 listopad 2012 – Kraków 28 listopad 2012 – Warszawa 30 listopad 2012 – Katowice 12 grudnia 2012 – Poznań 14 grudnia 2012 – Kraków 19 grudnia 2012 – Warszawa
Opis
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki, przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu. Program szkolenia: 1. Wprowadzenie - sekretariat - zasady jego funkcjonowania - lokal biurowy - warunki materialne pracy biurowej - urządzenia techniczne łączności, komputery - dokumentacja biurowa i jej obieg - relacje z szefem 2. Nowoczesna sekretarka Wizerunek sekretarki - asystentki: - charakterystyka pracy sekretariatu - miejsce pracy sekretarki - sekretarka: jej cechy, wygląd, wykształcenie, umiejętności 3. Urządzenia biurowe, organizacyjne i przybory biurowe Urządzenia biurowe: - klasyfikacja środków technicznych - środki techniki korespondencyjnej (maszyny do pisania, komputery, dyktafony, maszyny pomocnicze) - urządzenia do reprografii (kopiarki, fotokopiarki) - urządzenia liczące - komputery - urządzenia ewidencyjne i inne przybory 4. Przybory i materiały biurowe - charakterystyka przyborów i materiałów biurowych - formy papieru (w mm) 5. Organizacja obiegu pism - dokumentacja biurowa i jej rodzaje - znaczenie i zasady właściwego obiegu pism - systemy kancelaryjny 6. Korespondencja w firmie - co to jest korespondencja ? Rodzaje - korespondencja występująca w firmie - prawidłowe czynności w związku z przyjmowaniem, wysyłaniem korespondencji kalendarze, organizatory - czas pracy 7. Prowadzenie korespondencji i jej przechowywanie - czynności wykonywane przy przyjmowaniu pism - czynności wykonywane przy wysyłaniu pism - przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna 8. Pisma - charakterystyka. Redagowanie pism - elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania (data, adresowanie, rozpoczynanie pism, akapit, zwrot kończący pismo) - adresowanie kopert - protokoły, pisma przewodnie, zaświadczenia, zaproszenia, sprawozdania 9. Zarządzanie czasem - terminarze (kalendarze) - organizowanie zebrań - przyjmowanie interesantów, delegacji - przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych