Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA. Trening radzenia sobie z zastrzeżeniami, reklamacjami oraz negatywnymi emocjami klientów

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA. Trening radzenia sobie z zastrzeżeniami, reklamacjami oraz negatywnymi emocjami klientów
Status
Miejsce Małopolskie Zakopane
Data rozpoczęcia 2012-11-19
Data zakończenia 2012-11-21
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/261/obsluga-trudnego-klienta-trening-radzenia-sobie-z-zastrzezeniami-reklamacjami-oraz-negatywnymi-emocjami-klientow
Email
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
Opis
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA.TRENING RADZENIA SOBIE Z ZASTRZEŻENIAMI, REKLAMACJAMI ORAZ NEGATYWNYMI EMOCJAMI KLIENTÓWCENA REGULARNA:   990 PLN netto CENA FIRST MINUTE: 840 PLN netto (*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• obiad• 2 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 2 miesięcy po szkoleniuKORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:• Nabycie umiejętności postępowania z tzw. trudnymi klientami oraz reagowania na obiekcje,   zastrzeżenia i reklamacje, a tym samym podniesienie skuteczności sprzedaży.PROGRAM SZKOLENIA:1. Trudny klient czyli…? Eliminowanie podstawowego błędu atrybucji.2. Dlaczego popularne typologie trudnych klientów nie mają zastosowania w praktyce?3. Jak "rozbroić" każdego klienta? Zastosowanie NLP (neurolingwistyczne programowanie) w trudnych sytuacjach handlowych:• programowanie mentalne – postawa to podstawa!• rozpoznanie mapy klienta w kontekście piramidy Maslowa• zasada 1014. Typowe błędy, czyli cegiełki budujące mur oporu klienta – jak ich unikać?5. Klient wulgarny, agresywny, krzyczący, obrażający… – asertywne techniki postępowania.6. Techniki radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami – zasady ogólne:• zamiana zarzutu w pytanie• parafraza z interpretacją• "tak i dlatego…i w związku z tym…i właśnie…"7. Jak reagować na najczęściej pojawiające się obiekcje?:• "Macie za wysokie ceny"• "Nie mam czasu"• "Muszę to przemyśleć"• "Muszę to skonsultować z…"• "Nie, bo nie"• "Jutro, w grudniu, po południu"• "Wolę produkty/usługi firmy XYZ"8. Reklamacje:• Formuła Prezentu w ośmiu krokach.9. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników i zakończenie szkolenia.SZKOLENIE PROWADZI:Wiktoria CzyżewskaPsycholog biznesu, trener-ekspert, coach.Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.Handlowiec – praktyk, menedżer zespołu handlowego.Posiada jedenastoletnie, poparte sukcesami, doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B), w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji handlowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe), osobistych (m.in. komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem, automotywacja) oraz menedżerskich (zarządzanie zespołem, systemy motywacyjne). Przeprowadza zarówno szkolenia, jak i coachingi z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (m.in. dla kadry menadżerskiej Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Kancelarii Sejmu RP, ArcelorMittal Poland, DPD Polska, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Budoserwis Sp. z o.o., Arcen Polska, Berghaus Poland, TREFL-Kraków, SALEWA, Polami, Masonite Sp. z o.o., Euro-Tax.pl, PUP Tychy). Firmy przeszkolone w szkoleniach otwartych to m.in.: Fabryka Przewodów Energetycznych S.A., Najwyższa Izba Kontroli, TUV Rheinland Polska, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Bank Zachodni WBK, KOMIN-FLEX, PKO Bank Polski, REMAG S.A., UNIBIT Sp. z o.o., Raiffeisen Bank Polska S.A., Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A., , Mifamaroll Sp. z o.o., Węgliki Spiekane Baildonit Sp. z o.o., CONBELTS BYTOM S.A., NAVOTECH Inżynieria Środowiska, ELTRANS Sp. z o.o., PUP Chodzież, PUP Wieliczka,CentrumInformatyki Sp. z o.o. i wiele innych…MINI GRUPY – MAXI EFEKTY• Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 3 osób! MIĘKKIE  KOMPETENCJE – TWARDE  REZULTATY                                                                         biuro@evolvo.pl                                                                      www.evolvo.pl