Ogłoszenia targów i szkoleń
Ocena okresowa
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Kraków |
Data rozpoczęcia | 2013-10-28 |
Data zakończenia | 2013-10-29 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2177/ocena-okresowa |
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cel szkolenia:
nauczenie określania obszarów oceny zdobycie wiedzy o tym jak prowadzić okresowe oceny pracownicze poznanie skutecznych narzędzi do przeprowadzania rozmów oceniających z pracownikami udoskonalenie umiejętności zbierania informacji, prowadzenia obserwacji i udzielania informacji zwrotnych
Program:
MODUŁ I - Wprowadzenie do zagadnienia oceny pracowników
Czym jest ocena okresowa? Czym ocenia okresowa nie jest? Powody przeprowadzania oceny okresowej pracowników - jej cele i funkcje Miejsce systemu ocen w zarządzaniu
MODUŁ II - Wymagania stawiane systemowi ocen
Najczęstsze systemy oceniania pracowników (np. 180 stopni, 360 stopni) Dopasowany do specyfiki organizacji oraz wymagań na poszczególnych stanowiskach Operujący jasnymi i mierzalnymi kryteriami oceny Sprawiedliwy, obiektywny i zrozumiały Otwarty na zmiany i modyfikacje Powiązany z innymi elementami polityki personalnej
MODUŁ III - Najczęstsze kryteria oceny pracowników
Efektywnościowe Kwalifikacyjne Osobowościowe Behawioralne Systemy oparte na modelach kompetencyjnych
MODUŁ IV - Stosowane metody oceny
Metoda opisowa Skale punktowe Skale ważone Metody testowe Metody zdarzeń krytycznych Skale behawioralne Skale kompetencyjne
MODUŁ V - Główne etapy wdrażania systemu ocen
Zdefiniowanie celów oceny Grupowanie stanowisk Zebranie propozycji kryteriów oceny Grupowanie kryteriów oceny dla poszczególnych grup i stanowisk Wybór metody oceny Opis poszczególnych kryteriów według przyjętej metody Przygotowanie wymagań stanowiskowych wg przyjętych kryteriów oceny Przygotowanie odpowiednich arkuszy Szkolenia oceniających i ocenianych
MODUŁ VI - Rozmowa oceniająca
Cele rozmów oceniających Formuły rozmów oceniających Struktura rozmowy oceniającej Reguły konstruktywnego chwalenia i krytykowania Najczęstsze błędy w sztuce oceniania Trudne sytuacje w rozmowach z pracownikamiInformacja zwrotna
MODUŁ VII - Co wpływa na skuteczność rozmów oceniających?
Przygotowanie Odpowiednie miejsce i czas spotkania Ustalenie potrzeb pracownika i hierarchii jego wartości Poznanie celów pracownika w kontekście celów firmy Wprowadzenie elementów samooceny Realizowanie procesu oceny w sposób rzetelny, sprawiedliwy i jasny Konsekwentne prowadzenie ocen okresowych Prowadzenie dokumentacji
Miejsce szkolenia:
Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie,
zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem
szkolenia.
Zapisy:
W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie
faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na
naszej stronie internetowej w dziale “szkolenia otwarte". Należy wybrać z
tabeli szkoleń warsztatowych interesujące Państwa szkolenie, a
następnie kliknąć przycisk “Zamów" na dole strony szkolenia z danego
tematu.
http://www.biznesedukator.pl/pl/szkolenia-otwarte
Kontakt:
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:
mailowy: szkolenia@biznesedukator.pl
lub telefoniczny: (22) 649 15 83
Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl