Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Ocena okresowa

Ocena okresowa
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-10-28
Data zakończenia 2013-10-29
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2177/ocena-okresowa
Email
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cel szkolenia: nauczenie określania obszarów oceny zdobycie wiedzy o tym jak prowadzić okresowe oceny pracownicze poznanie skutecznych narzędzi do przeprowadzania rozmów oceniających z pracownikami udoskonalenie umiejętności zbierania informacji, prowadzenia obserwacji i udzielania informacji zwrotnych Program: MODUŁ I - Wprowadzenie do zagadnienia oceny pracowników Czym jest ocena okresowa? Czym ocenia okresowa nie jest? Powody przeprowadzania oceny okresowej pracowników - jej cele i funkcje Miejsce systemu ocen w zarządzaniu   MODUŁ II - Wymagania stawiane systemowi ocen Najczęstsze systemy oceniania pracowników (np. 180 stopni, 360 stopni) Dopasowany do specyfiki organizacji oraz wymagań na poszczególnych stanowiskach Operujący jasnymi i mierzalnymi kryteriami oceny Sprawiedliwy, obiektywny i zrozumiały Otwarty na zmiany i modyfikacje Powiązany z innymi elementami polityki personalnej   MODUŁ III - Najczęstsze kryteria oceny pracowników Efektywnościowe Kwalifikacyjne Osobowościowe Behawioralne Systemy oparte na modelach kompetencyjnych   MODUŁ IV - Stosowane metody oceny Metoda opisowa Skale punktowe Skale ważone Metody testowe Metody zdarzeń krytycznych Skale behawioralne Skale kompetencyjne   MODUŁ V - Główne etapy wdrażania systemu ocen Zdefiniowanie celów oceny Grupowanie stanowisk Zebranie propozycji kryteriów oceny Grupowanie kryteriów oceny dla poszczególnych grup i stanowisk Wybór metody oceny Opis poszczególnych kryteriów według przyjętej metody Przygotowanie wymagań stanowiskowych wg przyjętych kryteriów oceny Przygotowanie odpowiednich arkuszy Szkolenia oceniających i ocenianych   MODUŁ VI - Rozmowa oceniająca Cele rozmów oceniających Formuły rozmów oceniających Struktura rozmowy oceniającej Reguły konstruktywnego chwalenia i krytykowania Najczęstsze błędy w sztuce oceniania Trudne sytuacje w rozmowach z pracownikamiInformacja zwrotna   MODUŁ VII - Co wpływa na skuteczność rozmów oceniających? Przygotowanie Odpowiednie miejsce i czas spotkania Ustalenie potrzeb pracownika i hierarchii jego wartości Poznanie celów pracownika w kontekście celów firmy Wprowadzenie elementów samooceny Realizowanie procesu oceny w sposób rzetelny, sprawiedliwy i jasny Konsekwentne prowadzenie ocen okresowych Prowadzenie dokumentacji   Miejsce szkolenia: Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie, zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem szkolenia.   Zapisy: W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej w dziale “szkolenia otwarte". Należy wybrać z tabeli szkoleń warsztatowych interesujące Państwa szkolenie, a następnie kliknąć przycisk “Zamów" na dole strony szkolenia z danego tematu.   http://www.biznesedukator.pl/pl/szkolenia-otwarte   Kontakt: W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt: mailowy: szkolenia@biznesedukator.pl lub telefoniczny: (22) 649 15 83   Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl