Ogłoszenia targów i szkoleń
Ocena okresowa pracowników - warsztaty praktyczne
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4450/ocena-okresowa-pracownikow-warsztaty-praktyczne |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cele szkolenia:Jednym z najbardziej stymulującym rozwój pracowników, a niestety często niedocenianym, jest proces wyznaczania celów okresowych oraz ich ewaluacja.Celem warsztatu jest dostarczenie praktycznej wiedzy i umiejętności oraz narzędzi z zakresu prowadzenia okresowych spotkań oceniających. W wielu firmach takie działania są przewi-dziane, ale by przynosiły efekty często brakuje odpowiednich umiejętności do przeprowa-dzenia takich rozmów.Szczególnie istotne jest, aby menedżerowie i specjaliści potrafili efektywnie komunikować się z pracownikami i motywować ich.KORZYŚCI PŁYNĄCE Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:Korzyścią dla uczestników będzie niezbędne przygotowanie do prowadzenia spotkań, prze-kazywania informacji pracownikom o ich ocenie i potencjalnych możliwościach. Także nauczą się jak kontraktować rozwój kompetencji oraz jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w rozmowie z podwładnymi.Program szkolenia:1. Założenia koncepcji zarządzania wynikami pracy• Planowanie indywidualnych celów zawodowych zgodnych z celami firmy• Monitorowanie i kontrola stopnia osiągania celów zawodowych• Weryfikacja i ocena poziomu kompetencji• Tworzenie indywidualnych planów rozwojowych• Systemy motywacyjne2. Sposób ustalania celów• Etapy planowania• Źródła celów• Zasady przekazywania celów3. Przygotowanie menadżera do okresowej rozmowy oceniającej• Wyzwania menadżera• Funkcje zarządzania• Zarządzanie bieżące i okresowe4. Kompetencje• Definicja• Chce / potrafi5. Motywująca rozmowa oceniająca• Cele rozmów• Trzy podstawowe obszary: przeszłość, przyszłość, plan rozwoju• Funkcje rozmowy• Warunki konieczne do przeprowadzenia rozmowy• Style prowadzenia rozmowy okresowej• Struktura motywującej rozmowy okresowej• Najczęstsze błędy popełniane w procesie oceny6. Narzędzia komunikacyjne• Asertywna pochwała• Komunikaty: TY vs. JA• Asertywna krytyka7. Określanie celów rozwojowych8. Indywidualny plan rozwoju• Cele biznesowe• Cele rozwojowe9. Trudne sytuacje podczas spotkań• Model reagowania na komunikat TY• Przyjmowanie krytyki: postawa i zachowania