Ogłoszenia targów i szkoleń
Ocenianie i motywowanie pracowników - umiejętności menadżerskie
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3356/ocenianie-i-motywowanie-pracownikow-umiejetnosci-menadzerskie |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Ocenianie i motywowanie pracowników - umiejętności menadżerskie>>>Rekomendowane szkolenie "Ocenianie i motywowanie pracowników" łączy elementy szkolenia z zarządzania zespołem i wartościami inteligencji emocjonalnej. Pokazuje istotną rolę oceny pracowniczej w rozwoju kompetencji pracowników i jej funkcję motywującą. Dodatkowo obszar motywowania z podkreśleniem ważności motywatorów pozafinansowych. Co z kolei umożliwia podniesienie świadomości, skuteczności, kwalifikacji i kompetencji szefa oraz zwiększa poczucie satysfakcji z bycia szefem.Zarządzane ukierunkowane jest na oddziaływania sprawcze, dzięki którym ludzie wykonują pożądane rzeczy. Zadania szefa wymagają jego szeroko pojętych kompetencji, umiejętności, kwalifikacji i predyspozycji osobowych. Dynamika realizowanych projektów i zadań dnia warunkuje różnorodność wyzwań dla osoby zarządzającej.
Korzyści dla Firmy:- Pozyskanie skutecznych i nowoczesnych narzędzi w realizacji zadań menadżera.- Wykorzystywanie i świadome stosowanie ról szefa.- Menadżerowie wyposażeni w umiejętności przeprowadzania oceny pracowniczej, rozmowy oceniającej.- Menadżerowie potrafiący skutecznie motywować.
Uczestnicy nauczą się:- Być skutecznymi przywódcami.- Przeprowadzać rozmowę oceniającą.- Wyznaczać cele w dalszym rozwoju dla swoich pracowników.- Rozpoznawać efektywnie typy psychologiczne i stosować odpowiednie strategie w zarządzaniu zespołem i integrować zespół pracowników.- Delegować zadania, wyznaczać standardy pracy i skutecznie motywować.- Stosować jasne i empatyczne komunikaty.- Skutecznie motywować podległe zespoły.- Motywować oddziaływując na potrzeby.
Program szkolenia1. Menadżer buforem łączącym decyzje zarządu z podległym zespołem.2. Ocena pracownicza: - Rola oceny pracowniczej w zarządzaniu kompetencjami pracowników.- Typologia ocen pracowniczych.- Standardy w przeprowadzaniu ocen pracowniczych.- Funkcja motywująca oceny pracowniczej.3. Przygotowanie się menadżera do przeprowadzenia oceny pracowniczej i rozmowy oceniającej.4. Postawa i etyka menadżera w procesie oceny pracowniczej.5. Rozmowa oceniająca: - Wybór miejsca- Czas- Metody budowania atmosfery konstruktywnej do przeprowadzenia rozmowy.- Algorytm rozmowy oceniającej – czyli niezbędne etapy przeprowadzenia profesjonalnej rozmowy oceniającej.6. Ustalanie celów w rozwoju i action planu dla podwładnego wynikających z oceny pracowniczej.7. Trudne decyzje w pracy odpowiedzialnego szefa – sposoby przekazywania trudnych informacji i podejmowanych decyzji. Algorytm trudnej rozmowy.8. Feedback – jak udzielać informacji zwrotnej i prowadzić rozmowę oceniającą (metody, narzędzia, techniki, słownictwo).9. Typy psychologiczne – charakterystyka, podejście, wydajność, delegowanie zadań.10. Motywacja, a umiejętności i kompetencje – jak wzbudzać odpowiednie postawy u podwładnych i jak dobierać członków zespołu. - Motywowanie jako proces ciągły.- Motywy – potrzeby i interesy wyznacznikiem motywowania (rozpoznawanie i zaspokajanie).- Elastyczność w motywowaniu.- Sposoby osiągnięcia wysokiego poziomu motywacji.- Pozafinansowe metody motywowania.- Zarządzanie mało wydajnymi pracownikami.11. Motywowanie poprzez oddziaływanie na potrzeby: - Rozpoznawanie potrzeby dominującej.- Zindywidualizowanie motywatorów do podwładnego.- Dobór motywatora do potrzeby.
Szkolenie prowadzi:
Marzena Szczepanik
Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC.
SZKOLENIA