Ogłoszenia targów i szkoleń
Organizacja pracy zespołu - HR-OPZ/ZPZG (EFS).
Status | |
---|---|
Miejsce | Lubelskie Lublin |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4393/organizacja-pracy-zespolu-hr-opzzpzg-efs |
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Altkom Akademia zaprasza do uczestnictwa w szkoleniach projektu: Lubuska Akademia Zarządzania Przedsiębiorstwem. Celem
projektu szkoleniowego jest wzrost kompetencji zarządczych u 216
menedżerów i menedżerek w 104 lubuskich mikro, małych i średnich
przedsiębiorstwach. W celu przeciwdziałania dyskryminacji kobiet na
stanowiskach kierowniczych, mają one zapewniony dostęp do min. 40 %
miejsc szkoleniowych. Projekt przyczyni się do wzrostu konkurencyjności
przedsiębiorstw w regionie. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu.
W celu rekrutacji prosimy o kontakt z naszym Konsultantem:
Konrad Kurczyńskie-mail: konrad.kurczynski@altkom.pltel: 224608984
Program szkolenia: Tworzenie grup : cele i więzi w grupie społecznej. Grupa a zespół pracowników. Sposoby funkcjonowania uczestników. Cele, normy i zasady w grupach. Rozwój relacji interpersonalnych. Dynamika procesów grupowych. Zasady dobru osób w zespole. Role w zespole. Wyłanianie lidera: • Cechy lidera; • Więcej niż jeden lider. Radzenie sobie z dysfunkcjami w zespole: Tworzenie synergii w zespole. Wprowadzenie do zagadnień komunikowania się: • Proces komunikacji i jego etapy; • Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej; • Techniki i narzędzia skutecznego porozumiewania się. Zasady skutecznej komunikacji, jako element zasadniczy w efektywnych kontaktach w organizacji: • Autoanaliza własnego stylu komunikowania się; • Błędy w komunikacji; • Bariery komunikacyjne; • Etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego; • Komunikacja bezpośrednia a komunikacja telefoniczna. Komunikowanie się w organizacji: • Sieci komunikowania się w organizacji; • Modele przepływu informacji i ich optymalizacja; • Zadania i narzędzia komunikacji wewnętrznej; • Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej; • Indywidualne style komunikowania; • Bariery komunikacyjne; • Techniki zadawania pytań; • Sztuka aktywnego słuchania; • Konstruktywna krytyka; • Udzielanie informacji zwrotnej; • Rozwiązywanie trudnych sytuacji podczas rozmowy. Efektywne prowadzenie rozmów: • Kształtowanie własnego wizerunku w roli nadawcy i odbiorcy komunikatu; • Asertywne reagowanie na zastrzeżenia na krytykę i pochwałę; • Czynniki wpływające na jakość kontaktów zawodowych pomiędzy pracownikami; • Psychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu. Podsumowanie szkolenia: Umiejętności zdobywane podczas kursu: • Utrzymywania pozytywnych relacji; • Sprawnego przekazywania i odbierania informacji; • Komunikowania się w kontakcie bezpośrednim i przez telefon; • Rozpoznawania własnego stylu komunikowania się i dostosowywania do odbiorcy; • Stosowania wpływu komunikacji niewerbalnej na całość przekazu komunikacyjnego; • Tworzenia i prezentowania dokumentów.