Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Organizaja czasu pracy

Organizaja czasu pracy
Status
Miejsce Wielkopolskie Poznań
Data rozpoczęcia 2012-09-18
Data zakończenia 2012-09-19
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/401/organizaja-czasu-pracy
Email
Kontakt
SGP Training and Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Opis
Psychologia zarzadzania czasem: - bariery utrudniajace skuteczne zarzadzanie soba w czasie, czyli ktore poglady i nawyki powinniśmy zmienic, - programowanie swoich przyszlych zachowan - projektowanie mentalne, - idea zarzadzania czasem wg S. Coveya, - osobowośc typu "A". Analiza dotychczasowego sposobu organizowania czasu - moje aktywności w ciagu dnia  na co poświecam najwiecej czasu, na co go marnotrawie, z czym sie nie wyrabiam, z jakimi zadaniami i aktywnościami mam problemy. - określenie warunkow idealnych: co chcialbym zmienic w moim planowaniu zadan i sposobie pracy. - motywacja  czego mi brakuje, by motywowac sie do wlaściwego zarzadzania zadaniami i ich realizacja. Co jest dla ciebie naprawde wazne? Jak ustalac swoje priorytety? - hierarchia potrzeb wg A. Maslowa, - zasada Pareto - 20/80, - metoda ABC, - matryca Eisenhowera. Warunki operacyjności celow. Jak poprawnie formulowac swoje cele? Sztuka planowania dzialan dlugoterminowych i krotkoterminowych: - strategia Vonneguta, - metoda Gantta, - metoda ALPEN. Bariery utrudniajace efektywne wykorzystanie czasu w pracy: - organizacja stanowiska pracy, - jak odkryc i wyeliminowac "pozeraczy czasu", - jak wykorzystac wykres "krzywej zaklocen" dnia, - analiza "spraw wplywajacych" i umiejetnośc ich katalogowania, - zasady i reguly delegowania zadan. Styl zycia sprzyjajacy zarzadzaniem soba w czasie: - jak wykorzystac swoj "zegar biologiczny", - nawyk dbania o zdrowie i ksztaltowania tezyzny fizycznej, - nowoczesne strategie uczenia sie; techniki szybkiego i skutecznego przyswajania informacji - (szybkie czytanie, techniki pamieciowe, mapy myśli), - jak maksymalnie wykorzystywac swoj umysl? - organizacja jednostek pracy umyslowej, przerwy, Stres i jego wplyw na wykonanie zadania - praca pod presja czasu  wplyw adrenaliny na szybkośc i jakośc wykonania zadania. - stres zbyt niski, zbyt wysoki i optymalny  klasyfikacja w odniesieniu do osobowości czlowieka i charakteru wykonywanej pracy. - pozytywne i negatywne skutki stresu. - przyczyny stresu w zyciu zawodowym: terminy, niepewnośc jutra, emocje. - pozazadaniowe stresory w pracy  jak sobie z nimi radzic. - asertywnośc  jak nie tracic czasu na niewazne rzeczy, o ktore prosza nas inni, i nie stresowac sie odmawianiem. Konflikty, ich wplyw na gospodarowanie czasem i metody ich rozwiazywania - trudne sytuacje miedzyludzkie a zarzadzanie czasem  jak godzic jedno z drugim. -trudności i konflikty z rozmowca oraz sposoby ich rozladowania. -kolo konfliktow i metody konstruktywnej mediacji. Sytuacje specjalne - zarzadzanie czasem w warunkach kryzysowych. - organizacja czasu w trakcie spotkania roboczego. Rola agendy.