Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Partnerstwo w przywództwie, czyli model asertywnego szefa

Partnerstwo w przywództwie, czyli model asertywnego szefa
Status
Miejsce Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3079/partnerstwo-w-przywodztwie-czyli-model-asertywnego-szefa
Email
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkoleniausprawnienie umiejętności wyrażania siebie bez uległości, agresji i manipulacjipraca nad poczuciem własnej wartościdoskonalenie umiejętności stawiania granic w sytuacjach interpersonalnych - dbanie o własne interesy w harmonii z otoczeniemzwiększenie efektywności porozumiewania się z innymi poprzez rozwijanie umiejętności uczciwej i otwartej komunikacji (m.in.: udzielanie informacji w zakresie egzekwowania poleceń, wyrażania próśb, opinii , potrzeb oraz radzenie sobie z krytyką czy konfliktowymi sytuacjami)Prezentowane szkolenie ukierunkowane jest na kształtowanie umiejętności asertywnego komunikowania się z podwładnymi i współpracownikami oraz radzenia sobie z negatywnymi emocjami w sytuacjach stresu zawodowegoProgram szkolenia 1. Asertywny styl komunikacji czyli zachowania stanowcze ,partnerskie zorientowane na rozwiązanie problemu2. Typy zachowań: uległość, agresja, zachowania bierno-agresywne , manipulacja- możliwości i ograniczenia każdego stylu zachowań3. Pojecie i filary asertywności4. Indywidualna diagnoza poziomu asertywności uczestników w różnych sferach życia5. Prawa asertywności oraz wpływ z ich korzystania na polepszenie skuteczności i jakości relacji z innymi ludźmi6. Komunikacja z pozycji " Dorosłego\" -warunek zachowań asertywnych7. Typy postaw interpersonalnych Thomasa Harrisa8. Zamiana zdań anty-asertywnych na pro-asertywne czyli sztuka bycia pozytywnym9. Model asertywnego szefa10. Obrona własnego terytorium psychologicznego w sytuacjach społecznych i osobistych (egzekwowanie własnych praw)11. Życie bez intruzji czyli jak nie naruszać cudzego terytorium psychologicznego12. Wyrażanie próśb i oczekiwań w jasny i bezpośredni sposób . Wydawanie poleceń13. Zadbanie o własne terytorium psychologiczne -reagowanie na oceny .Zamiana ocen na opinie14. Rodzaje krytyki .Reagowanie na krytykę niesłuszną15. Krytyka konstruktywna jako podstawa motywowania pracowników i Instrument samooceny16. Asertywność wobec siebie samego .Zwiększanie poczucia własnej wartości.