Ogłoszenia targów i szkoleń
PLANOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ OD A DO Z
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2016-07-26 |
Data zakończenia | 2016-07-26 |
www | http://cpi.com.pl/imprezy/2016/pkr/index.php |
pr@konferencja.com.pl |
Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu:
http://cpi.com.pl/imprezy/2016/pkr/formularz_pr10.php
Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniu:
- Dowiesz się jak dobierać narzędzia reklamy internetowej do celów marketingowych i sprzedażowych
- Poznasz specyfikę narzędzi e-marketingu od A do Z – cechy, koszty, skuteczność i zastosowanie
- Udoskonalisz strategię budowania kampanii reklamowych w internecie
- Dowiesz się w jaki sposób łączyć działania marketingowe online i offline, czyli jak łączyć kampanie internetowe z tradycyjnymi działaniami
- Nauczysz się definiować i obliczać skuteczności akcji promocyjnej online
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- Specjalistów i menedżerów działu marketingu, komunikacji, sprzedaży i PR
- Właścicieli małych i średnich firm
- Osoby koordynujące i nadzorujące działania promocyjne
- Osoby z agencji reklamowych – interaktywnych i tradycyjnych
Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski - trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej, tutor CIM „Digital Strategy” w Questus i trener certyfikowanego programu IAB DIMAQ. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.
Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie:
http://cpi.com.pl/imprezy/2016/pkr/index.php