Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-05-26
Data zakończenia 2011-05-27
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/287-planowanie-mediow.html
Email biuro2@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą w mediach oraz do pracowników działów sprzedaży reklamy mediów. Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom: * zasad planowania mediów * zasad podziału budżetu * doboru nośników * optymalizacji budżetu reklamowego * parametrów mediowych * oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać kontaktami z domem mediowym, negocjować z mediami, oceniać propozycje mediowe. Program szkolenia * Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową * Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów o zasięgi, zasięgi efektywne, o częstotliwości, o koszty dotarcia, o koszty budowania zasięgów, o GRP, o affinity index o współczynniki efektywności kampanii, * Rynek mediów w Polsce o sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe o wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, Internetu i innych mediów jako nośników reklamy o nowe media, działania ambientowe * Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych o cele marketingowe, reklamowe i mediowe o media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii o dobór nośników o optymalizacja budżetu o koordynacja kampanii o analizy post buy * Rynek badań mediów * Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service) * Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego. * Podstawowe zasady przetargu na obsługę mediową. Forma szkolenia Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń.