Ogłoszenia targów i szkoleń
Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-09-08 |
Data zakończenia | 2011-09-09 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/288-planowanie-mediow.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
RAFAŁ KORSAK
• Trener, doradca, menadżer. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody i podróży.
• Pracę w reklamie i sprzedaży rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze reklamy Radia Zet.
• Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Pod koniec 1997 roku założył dom mediowy Impact Media i przez 3 lata był jego dyrektorem
• Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów p.t. "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE
• Współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999
• Współautor książki "Wiedza o reklamie" wydanej przez PWN w 2009 roku
• Autor wielu publikacji w prasie branżowej
• Obecnie jest trenerem-konsultantem, specjalizującym się w rynku mediów, planowaniu kampanii reklamowych w mediach, zarządzaniu reklamą oraz sprzedaży, technikach negocjacji i prezentacji.
• Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracowni Kompetencji.
• Jest również wykładowcą strategii reklamowych i planowania mediów na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji
• Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Grupy TROP – jednej z najlepszych szkół trenerskich w Polsce.
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą w mediach oraz do pracowników działów sprzedaży reklamy mediów.
Cele Szkolenia
Przedstawienie uczestnikom:
* zasad planowania mediów
* zasad podziału budżetu
* doboru nośników
* optymalizacji budżetu reklamowego
* parametrów mediowych
* oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać kontaktami z domem mediowym, negocjować z mediami, oceniać propozycje mediowe.
Program szkolenia
* Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową
* Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów
o zasięgi, zasięgi efektywne,
o częstotliwości,
o koszty dotarcia,
o koszty budowania zasięgów,
o GRP,
o affinity index
o współczynniki efektywności kampanii,
* Rynek mediów w Polsce
o sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe
o wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, Internetu i innych mediów jako nośników reklamy
o nowe media, działania ambientowe
* Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych
o cele marketingowe, reklamowe i mediowe
o media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii
o dobór nośników
o optymalizacja budżetu
o koordynacja kampanii
o analizy post buy
* Rynek badań mediów
* Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service)
* Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego.
* Podstawowe zasady przetargu na obsługę mediową.
Forma szkolenia
Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń.