Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-09-08
Data zakończenia 2011-09-09
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/288-planowanie-mediow.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
RAFAŁ KORSAK • Trener, doradca, menadżer. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody i podróży. • Pracę w reklamie i sprzedaży rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze reklamy Radia Zet. • Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Pod koniec 1997 roku założył dom mediowy Impact Media i przez 3 lata był jego dyrektorem • Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów p.t. "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE • Współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999 • Współautor książki "Wiedza o reklamie" wydanej przez PWN w 2009 roku • Autor wielu publikacji w prasie branżowej • Obecnie jest trenerem-konsultantem, specjalizującym się w rynku mediów, planowaniu kampanii reklamowych w mediach, zarządzaniu reklamą oraz sprzedaży, technikach negocjacji i prezentacji. • Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracowni Kompetencji. • Jest również wykładowcą strategii reklamowych i planowania mediów na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji • Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Grupy TROP – jednej z najlepszych szkół trenerskich w Polsce.
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą w mediach oraz do pracowników działów sprzedaży reklamy mediów. Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom: * zasad planowania mediów * zasad podziału budżetu * doboru nośników * optymalizacji budżetu reklamowego * parametrów mediowych * oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać kontaktami z domem mediowym, negocjować z mediami, oceniać propozycje mediowe. Program szkolenia * Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową * Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów o zasięgi, zasięgi efektywne, o częstotliwości, o koszty dotarcia, o koszty budowania zasięgów, o GRP, o affinity index o współczynniki efektywności kampanii, * Rynek mediów w Polsce o sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe o wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, Internetu i innych mediów jako nośników reklamy o nowe media, działania ambientowe * Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych o cele marketingowe, reklamowe i mediowe o media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii o dobór nośników o optymalizacja budżetu o koordynacja kampanii o analizy post buy * Rynek badań mediów * Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service) * Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego. * Podstawowe zasady przetargu na obsługę mediową. Forma szkolenia Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń.