Ogłoszenia targów i szkoleń
Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-10-13 |
Data zakończenia | 2011-10-14 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/156-planowanie-mediow.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia kompetencji
ul Wiejska 12A
00-490 Warszawa
e-mail: biuro@pracowniakompetencji.pl
tel./fax: (22) 62 100 62
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą w mediach oraz do pracowników działów sprzedaży reklamy mediów.
Cele Szkolenia
Przedstawienie uczestnikom:
zasad planowania mediów
zasad podziału budżetu
doboru nośników
optymalizacji budżetu reklamowego
parametrów mediowych
oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać kontaktami z domem mediowym, negocjować z mediami, oceniać propozycje mediowe.
Program szkolenia
Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową
Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów
-zasięgi, zasięgi efektywne,
-częstotliwości,
-koszty dotarcia,
-koszty budowania zasięgów,
-GRP,
-affinity index
-współczynniki efektywności kampanii,
Rynek mediów w Polsce
-sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe
-wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, Internetu i innych mediów jako nośników reklamy
-nowe media, działania ambientowe
Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych
-cele marketingowe, reklamowe i mediowe
-media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii
-dobór nośników
-optymalizacja budżetu
-koordynacja kampanii
-analizy post buy
Rynek badań mediów
Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service)
Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego.
Podstawowe zasady przetargu na obsługę mediową.
Forma szkolenia
Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń.
Trener
RAFAŁ KORSAK
-Trener, doradca, menadżer. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody i podróży.
-Pracę w reklamie i sprzedaży rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze reklamy Radia Zet.
-Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Pod koniec 1997 roku założył dom mediowy Impact Media i przez 3 lata był jego dyrektorem
-Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów p.t. "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE
-Współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999
-Współautor książki "Wiedza o reklamie" wydanej przez PWN w 2009 roku
-Autor wielu publikacji w prasie branżowej
-Obecnie jest trenerem-konsultantem, specjalizującym się w rynku mediów, planowaniu kampanii reklamowych w mediach, zarządzaniu reklamą oraz sprzedaży, technikach negocjacji i prezentacji.
-Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji
-Jest również wykładowcą strategii reklamowych i planowania mediów na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł (+23% VAT).
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych)
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia