Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-10-13
Data zakończenia 2011-10-14
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/156-planowanie-mediow.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia kompetencji ul Wiejska 12A 00-490 Warszawa e-mail: biuro@pracowniakompetencji.pl tel./fax: (22) 62 100 62
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą w mediach oraz do pracowników działów sprzedaży reklamy mediów. Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom: zasad planowania mediów zasad podziału budżetu doboru nośników optymalizacji budżetu reklamowego parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać kontaktami z domem mediowym, negocjować z mediami, oceniać propozycje mediowe. Program szkolenia Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów -zasięgi, zasięgi efektywne, -częstotliwości, -koszty dotarcia, -koszty budowania zasięgów, -GRP, -affinity index -współczynniki efektywności kampanii, Rynek mediów w Polsce -sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe -wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, Internetu i innych mediów jako nośników reklamy -nowe media, działania ambientowe Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych -cele marketingowe, reklamowe i mediowe -media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii -dobór nośników -optymalizacja budżetu -koordynacja kampanii -analizy post buy Rynek badań mediów Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service) Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego. Podstawowe zasady przetargu na obsługę mediową. Forma szkolenia Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń. Trener RAFAŁ KORSAK -Trener, doradca, menadżer. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody i podróży. -Pracę w reklamie i sprzedaży rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze reklamy Radia Zet. -Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Pod koniec 1997 roku założył dom mediowy Impact Media i przez 3 lata był jego dyrektorem -Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów p.t. "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE -Współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999 -Współautor książki "Wiedza o reklamie" wydanej przez PWN w 2009 roku -Autor wielu publikacji w prasie branżowej -Obecnie jest trenerem-konsultantem, specjalizującym się w rynku mediów, planowaniu kampanii reklamowych w mediach, zarządzaniu reklamą oraz sprzedaży, technikach negocjacji i prezentacji. -Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji -Jest również wykładowcą strategii reklamowych i planowania mediów na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł (+23% VAT). W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych) Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia