Ogłoszenia targów i szkoleń
Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-08-30 |
Data zakończenia | 2012-08-31 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/387-planowanie%20medi%c3%b3w%20w%20kampaniach%20reklamowych.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą w mediach oraz do pracowników działów sprzedaży reklamy mediów.
Cele Szkolenia
Przedstawienie uczestnikom:
zasad planowania mediów
zasad podziału budżetu
doboru nośników
optymalizacji budżetu reklamowego
parametrów mediowych
oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać kontaktami z domem mediowym, negocjować z mediami, oceniać propozycje mediowe.
Program szkolenia
Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową
Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów
zasięgi, zasięgi efektywne,
częstotliwości,
koszty dotarcia,
koszty budowania zasięgów,
GRP,
affinity index
współczynniki efektywności kampanii,
Rynek mediów w Polsce
sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe
wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, Internetu i innych mediów jako nośników reklamy
nowe media, działania ambientowe
Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych
cele marketingowe, reklamowe i mediowe
media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii
dobór nośników
optymalizacja budżetu
koordynacja kampanii
analizy post buy
Rynek badań mediów
Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service)
Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego.
Podstawowe zasady przetargu na obsługę mediową.
Forma szkolenia
Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń.
Trener
Rafał Korsak
Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i zarządzania.
Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody, podróży i dobrych win.
Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP
Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Sprzedaży Reklamy Radia Zet.
Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w BR.
Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM.
Od 10 lat prowadzi szkolenia m.in. z zakresu komunikacji biznesowej, asertywności, negocjacji, zarządzania stresem i komunikacji marketingowej. Jest również konsultantem.
Autor wielu publikacji.
Jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także w Wyższej Szkole Promocji.
Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + ( 23%) VAT, Faktura VAT
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych)
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia