Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2013-06-27
Data zakończenia 2013-06-28
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/497-planowanie-mediow-w-kampaniach-reklamowych.html
Email biuro3@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji biuro3@pracowniakompetencji.pl
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą w mediach oraz do pracowników działów sprzedaży reklamy mediów. Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom: zasad planowania mediów zasad podziału budżetu doboru nośników optymalizacji budżetu reklamowego parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać kontaktami z domem mediowym, negocjować z mediami, oceniać propozycje mediowe. Program szkolenia Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów zasięgi, zasięgi efektywne, częstotliwości, koszty dotarcia, koszty budowania zasięgów, GRP, affinity index współczynniki efektywności kampanii, Rynek mediów w Polsce sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, Internetu i innych mediów jako nośników reklamy nowe media, działania ambientowe Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych cele marketingowe, reklamowe i mediowe media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii dobór nośników optymalizacja budżetu koordynacja kampanii analizy post buy Rynek badań mediów Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service) Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego. Podstawowe zasady przetargu na obsługę mediową. Forma szkolenia Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń. Trener Rafał Korsak Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i zarządzania. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody, podróży i dobrych win. Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Sprzedaży Reklamy Radia Zet. Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w BR. Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Od 10 lat prowadzi szkolenia m.in. z zakresu komunikacji biznesowej, asertywności, negocjacji, zarządzania stresem i komunikacji marketingowej. Jest również konsultantem. Autor wielu publikacji. Jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także w Wyższej Szkole Promocji. Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + ( 23%) VAT, Faktura VAT W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych) Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia Miejsce Miejsce szkolenia: Pracownia Kompetencji Opis Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.