Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2013-02-28
Data zakończenia 2013-03-01
www http://pracowniakompetencji.pl/
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Kontakt: www.pracowniakompetencji.pl Joanna Sieg Specjalista ds. Szkoleń e-mail: j.sieg@pracowniakompetencji.pl Tel. 22 62 100 62 Tel. Kom. 506 278 634 Rafał Korsak Dyrektor e-mail: r.korsak@pracowniakompetencji.pl Tel. 600 333 000
Opis
Opis: Adresat szkolenia: Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą w mediach oraz do pracowników działów sprzedaży reklamy mediów. Cele Szkolenia: Przedstawienie uczestnikom: • zasad planowania mediów • zasad podziału budżetu • doboru nośników • optymalizacji budżetu reklamowego • parametrów mediowych • oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać kontaktami z domem mediowym, negocjować z mediami, oceniać propozycje mediowe. Program szkolenia: • Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową • Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów - zasięgi, zasięgi efektywne, - częstotliwości, - koszty dotarcia, - koszty budowania zasięgów, - GRP, - affinity index - współczynniki efektywności kampanii, • Rynek mediów w Polsce - sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe - wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, Internetu i innych mediów jako nośników reklamy - nowe media, działania ambientowe • Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych - cele marketingowe, reklamowe i mediowe - media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii - dobór nośników - optymalizacja budżetu - koordynacja kampanii - analizy post buy • Rynek badań mediów • Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service) • Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego. • Podstawowe zasady przetargu na obsługę mediową. Forma szkolenia: Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń. Trener: Rafał Korsak • Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i zarządzania. • Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody, podróży i dobrych win. • Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP • Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Sprzedaży Reklamy Radia Zet. • Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w BR. • Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. • Od 10 lat prowadzi szkolenia m.in. z zakresu komunikacji biznesowej, asertywności, negocjacji, zarządzania stresem i komunikacji marketingowej. Jest również konsultantem. • Autor wielu publikacji. • Jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także w Wyższej Szkole Promocji. • Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji. Koszt szkolenia: Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + ( 23%) VAT, Faktura VAT W cenę wliczone są: • Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca • Bogate materiały szkoleniowe • Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych) • Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) • Certyfikat ukończenia szkolenia