Ogłoszenia targów i szkoleń
Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2013-02-28 |
Data zakończenia | 2013-03-01 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/ |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Kontakt:
www.pracowniakompetencji.pl
Joanna Sieg
Specjalista ds. Szkoleń
e-mail: j.sieg@pracowniakompetencji.pl
Tel. 22 62 100 62
Tel. Kom. 506 278 634
Rafał Korsak
Dyrektor
e-mail: r.korsak@pracowniakompetencji.pl
Tel. 600 333 000
Opis
Opis:
Adresat szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą w mediach oraz do pracowników działów sprzedaży reklamy mediów.
Cele Szkolenia:
Przedstawienie uczestnikom:
• zasad planowania mediów
• zasad podziału budżetu
• doboru nośników
• optymalizacji budżetu reklamowego
• parametrów mediowych
• oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać kontaktami z domem mediowym, negocjować z mediami, oceniać propozycje mediowe.
Program szkolenia:
• Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową
• Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów
- zasięgi, zasięgi efektywne,
- częstotliwości,
- koszty dotarcia,
- koszty budowania zasięgów,
- GRP,
- affinity index
- współczynniki efektywności kampanii,
• Rynek mediów w Polsce
- sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe
- wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, Internetu i innych mediów jako nośników reklamy
- nowe media, działania ambientowe
• Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych
- cele marketingowe, reklamowe i mediowe
- media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii
- dobór nośników
- optymalizacja budżetu
- koordynacja kampanii
- analizy post buy
• Rynek badań mediów
• Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service)
• Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego.
• Podstawowe zasady przetargu na obsługę mediową.
Forma szkolenia:
Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń.
Trener:
Rafał Korsak
• Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i zarządzania.
• Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody, podróży i dobrych win.
• Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP
• Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Sprzedaży Reklamy Radia Zet.
• Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w BR.
• Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM.
• Od 10 lat prowadzi szkolenia m.in. z zakresu komunikacji biznesowej, asertywności, negocjacji, zarządzania stresem i komunikacji marketingowej. Jest również konsultantem.
• Autor wielu publikacji.
• Jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także w Wyższej Szkole Promocji.
• Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji.
Koszt szkolenia:
Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + ( 23%) VAT, Faktura VAT
W cenę wliczone są:
• Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
• Bogate materiały szkoleniowe
• Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych)
• Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
• Certyfikat ukończenia szkolenia