Ogłoszenia targów i szkoleń
Polityka cenowa
Status | |
---|---|
Miejsce | Pomorskie Gdańsk |
Data rozpoczęcia | 2011-11-22 |
Data zakończenia | 2011-11-23 |
joanna@gpconsultants.eu |
Kontakt
W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie www.gpconsultants.eu
Firma Green Park powstała w 1995 roku i ma swoją siedzibę w Sopocie. Główne nurty jej działalności skupiają się na rekrutacji i rozwoju pracowników oraz firm w oparciu o szkolenia typu „in company”. doradztwo w zakresie zarządzania personelem, organizacji oraz konstruowania systemów motywacyjnych. Funkcjonowanie firmy opiera się na współpracy z wyselekcjonowanymi trenerami i doradcami o wysokich kwalifikacjach praktycznych. Wszyscy oni reprezentują wiedzę i doświadczenie zdobyte w trakcie przynajmniej siedmioletniej pracy etatowej w firmach na samodzielnych lub kierowniczych stanowiskach albo
w charakterze niezależnych trenerów i doradców.
Opis
Firma Green Park HR Consultants zaprasza na szkolenie otwarte
Polityka cenowa
22 i 23 listopada, dwa dni
Gdańsk
660 zł netto, przy zgłoszeniach grupowych zniżki
Harmonogram:
Adresaci szkolenia:
Oferta jest dedykowana dla osób, które mają planować i kierować sprzedażą. Szkolenie ma na celu przekazanie podstawowych umiejętności dotyczących planowania strategii i budowy zespołu sprzedażowego.
Prowadzący szkolenie:
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, dysponującego doświadczeniem i wiedzą praktyczną. Szkolenie jest prowadzone w sposób zapewniający maksymalną aktywizację uczestników.
Cel szkolenia:
Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, aby umieli tworzyć strategię cenową spójną
z potrzebami swoich przedsiębiorstw
Poznają również tajniki budowania wydajnego zespoły sprzedawców
Harmonogram szkolenia:
1. Strategia sprzedaży
1. Metody obierania polityki cenowej i ustalanie marż
2. Techniki budowania cenników
3. Programy lojalnościowe i rabaty, warunki płatności
4. W prowadzanie zmian na podstawie monitorowania cen
5. Analiza rynku i budowanie strategii
6. Fazy cyklu życia produktu
7. Czy firma ma strategie i czy jest ona dobrze obrana
8. Czy firma realizuje strategię
2. Budowa zespołu sprzedażowego
1. Jaki jest mój obecny zespół, jakie mam procedury i standardy
2. Jak wyznaczyć cele pracownikom
3. Motywacja handlowców
4. Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie i rozliczanie zadań
5. Jak wdrożyć nową strategię do istniejącego działu handlowego
6. Wynagradzanie w działach sprzeda
7. Rekrutacja handlowców
8. Budowanie działu
3. Podsumowanie
Czas trwania szkolenia: 2 dni
Każdy z uczestników otrzymuje:
Skrypty i ćwiczenia
Zaświadczenie ukończenia szkolenia
Serwis poszkoleniowy
Obiad i serwis kawowy