Ogłoszenia targów i szkoleń
PR - zarządzanie Public Relations w przedsiębiorstwie
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-05-23 |
Data zakończenia | 2011-05-24 |
www | http://www.pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/323-public-relations-strategia-w-komunikacji.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Trener
Specjalistka w zakresie PR związana z branżą od wielu lat, główne specjalizacje to: public relations, kreowanie wizerunku, rzecznictwo prasowe, współpraca z dziennikarzami (media relations), działania wizerunkowe i komunikacyjne w Internecie, social media
Dwukrotnie nominowana do prestiżowej nagrody public relations PRotony. Obecnie prowadzi własną agencję PR i jest współautorką PR-owego serwisu branżowego
Prowadziła działania public relations m.in dla projektu Szlachetna PACZKA Stowarzyszenia WIOSNA. Pracowała też jako specjalista ds. public relations gdańskich instytucji kulturalnych oraz festiwali ogólnopolskich
Współpracowała z Agencją Eventową LIVE w zakresie PR przy evencie Orlen Monster Jam
Prowadziła autorskie zajęcia w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy pt. "ePR - wykorzystanie Internetu w działaniach Public Relations"
Pracowała w Media Regionalne jako wydawca On-Line nadzorując wszystkie materiały ukazujące się w serwisie internetowym, a także planowała i realizowała promocję serwisu w Internecie
Trener z zakresu PR i ePR w programie ProKultura dla Narodowego Centrum Kultury, przeznaczonym dla przedstawicieli organizacji zajmujących się działalnością kulturalną
Pracowała jako ePR Account Manager w agencji PR
Była specjalistą ds. Public Relations w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
W czerwcu 2008 roku zajęła I miejsce w konkursie Forum Praktyki Gospodarczej
W grudniu 2007 roku występowała na Kongresie "Nowe Trendy w Reklamie 2008", organizowanym przez ECU MARKETING (case study - blog marki Rimmel)
Pracownia Kompetencji
ul. Wiejska 12a
00-490 Warszawa
tel: (22) 62 100 62
Opis
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu, reklamy, PR chcących zwiększyć swoje kompetencje z zakresu zarządzania działaniami PR.
Cele Szkolenia:
Zapoznanie uczestników z metodami kreowania wizerunku firmy oraz zapoznanie ich z technikami PR, a także wyćwiczenie umiejętności opracowywania strategii PR oraz organizacji działań PR w firmie.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł (+23% VAT).
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych)
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia