Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

PR - zarządzanie Public Relations w przedsiębiorstwie

PR - zarządzanie Public Relations w przedsiębiorstwie
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-05-23
Data zakończenia 2011-05-24
www http://www.pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/323-public-relations-strategia-w-komunikacji.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Trener Specjalistka w zakresie PR związana z branżą od wielu lat, główne specjalizacje to: public relations, kreowanie wizerunku, rzecznictwo prasowe, współpraca z dziennikarzami (media relations), działania wizerunkowe i komunikacyjne w Internecie, social media Dwukrotnie nominowana do prestiżowej nagrody public relations PRotony. Obecnie prowadzi własną agencję PR i jest współautorką PR-owego serwisu branżowego Prowadziła działania public relations m.in dla projektu Szlachetna PACZKA Stowarzyszenia WIOSNA. Pracowała też jako specjalista ds. public relations gdańskich instytucji kulturalnych oraz festiwali ogólnopolskich Współpracowała z Agencją Eventową LIVE w zakresie PR przy evencie Orlen Monster Jam Prowadziła autorskie zajęcia w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy pt. "ePR - wykorzystanie Internetu w działaniach Public Relations" Pracowała w Media Regionalne jako wydawca On-Line nadzorując wszystkie materiały ukazujące się w serwisie internetowym, a także planowała i realizowała promocję serwisu w Internecie Trener z zakresu PR i ePR w programie ProKultura dla Narodowego Centrum Kultury, przeznaczonym dla przedstawicieli organizacji zajmujących się działalnością kulturalną Pracowała jako ePR Account Manager w agencji PR Była specjalistą ds. Public Relations w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego W czerwcu 2008 roku zajęła I miejsce w konkursie Forum Praktyki Gospodarczej W grudniu 2007 roku występowała na Kongresie "Nowe Trendy w Reklamie 2008", organizowanym przez ECU MARKETING (case study - blog marki Rimmel) Pracownia Kompetencji ul. Wiejska 12a 00-490 Warszawa tel: (22) 62 100 62
Opis
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu, reklamy, PR chcących zwiększyć swoje kompetencje z zakresu zarządzania działaniami PR. Cele Szkolenia: Zapoznanie uczestników z metodami kreowania wizerunku firmy oraz zapoznanie ich z technikami PR, a także wyćwiczenie umiejętności opracowywania strategii PR oraz organizacji działań PR w firmie. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł (+23% VAT). W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych) Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia