Ogłoszenia targów i szkoleń
PR - zarządzanie Public Relations w przedsiębiorstwie
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-12-13 |
Data zakończenia | 2012-12-14 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/383-pr-zarzdzanie-public-relations-w-przedsibiorstwie.html |
biuro3@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
PRACOWNIA KOMPETENCJI
www.pracowniakompetencji.pl
tel. 22 621 00 62
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu, reklamy, PR chcących zwiększyć swoje kompetencje z zakresu zarządzania działaniami PR.
Cele Szkolenia
Zapoznanie uczestników z metodami kreowania wizerunku firmy oraz zapoznanie ich z technikami PR, a także wyćwiczenie umiejętności opracowywania strategii PR oraz organizacji działań PR w firmie.
Program szkolenia
Dzień I
Co to jest public relations i czym się zajmuje?
Public relations - tworzenie reputacji.
Public relations - komunikacja z otoczeniem.
Narzędzia public relations.
Obszary działań public relations.
Określenie grup docelowych
Identyfikacja partnerów.
Określenie odbiorców działań.
Określenie celów komunikacji.
Wybór komunikacji z określonymi grupami.
Projekt strategii PR
Analiza SWOT sytuacji instytucji.
Wybór celów i działań PR.
Określenie metod i środków komunikacji.
Stworzenie harmonogramu działań.
Media relations - skuteczna komunikacja z dziennikarzami
Cykl współpracy z mediami.
Monitoring mediów.
Budowanie relacji z dziennikarzami.
Terminarz kontaktów z mediami.
Autoryzacja wypowiedzi.
Czy żądać sprostowania?
Konferencja prasowa
Jak zorganizować konferencję prasową?
Na co zwrócić szczególną uwagę?
Niezbędne elementy skutecznej konferencji prasowej.
Symulacja konferencji prasowej.
Dzień II
Informacje prasowe
Dobór treści.
Forma dystrybucji.
Tworzenie kreatywnych informacji prasowych.
Ćwiczenia praktyczne.
Działania PR w social media
Co to jest social media?
Zasady prowadzenia komunikacji w social media.
Fenomen Facebooka.
Dekalog social media
Jak prowadzić komunikację w serwisach społecznościowych?
Na co zwracać szczególną uwagę?
Szanse i zagrożenia obecności w social media.
Komunikacja 24/7 - kryzys w Internecie
Możliwe przyczyny kryzysu w social media.
Komunikacja kryzysowa.
Jak sytuację kryzysową przekuć w sukces?
Forma szkolenia
Zajęcia mają charakter dyskusji moderowanych, prezentacji, case study, a także ćwiczeń praktycznych i grupowych.
Trener
Specjalistka w zakresie PR związana z branżą od wielu lat, główne specjalizacje to: public relations, kreowanie wizerunku, rzecznictwo prasowe, współpraca z dziennikarzami (media relations), działania wizerunkowe i komunikacyjne w Internecie, social media
Dwukrotnie nominowana do prestiżowej nagrody public relations PRotony. Obecnie prowadzi własną agencję PR i jest współautorką PR-owego serwisu branżowego
Prowadziła działania public relations m.in dla projektu Szlachetna PACZKA Stowarzyszenia WIOSNA. Pracowała też jako specjalista ds. public relations gdańskich instytucji kulturalnych oraz festiwali ogólnopolskich
Współpracowała z Agencją Eventową LIVE w zakresie PR przy evencie Orlen Monster Jam
Prowadziła autorskie zajęcia w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy pt. "ePR - wykorzystanie Internetu w działaniach Public Relations"
Pracowała w Media Regionalne jako wydawca On-Line nadzorując wszystkie materiały ukazujące się w serwisie internetowym, a także planowała i realizowała promocję serwisu w Internecie
Trener z zakresu PR i ePR w programie ProKultura dla Narodowego Centrum Kultury, przeznaczonym dla przedstawicieli organizacji zajmujących się działalnością kulturalną
Pracowała jako ePR Account Manager w agencji PR
Była specjalistą ds. Public Relations w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
W czerwcu 2008 roku zajęła I miejsce w konkursie Forum Praktyki Gospodarczej
W grudniu 2007 roku występowała na Kongresie "Nowe Trendy w Reklamie 2008", organizowanym przez ECU MARKETING (case study - blog marki Rimmel)
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł (+23% VAT).
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych)
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia
Miejsce
Miejsce szkolenia:
Pracownia Kompetencji
Opis
Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.