Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

PR - zarządzanie Public Relations w przedsiębiorstwie

Kontakt
PRACOWNIA KOMPETENCJI www.pracowniakompetencji.pl tel. 22 621 00 62
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu, reklamy, PR chcących zwiększyć swoje kompetencje z zakresu zarządzania działaniami PR. Cele Szkolenia Zapoznanie uczestników z metodami kreowania wizerunku firmy oraz zapoznanie ich z technikami PR, a także wyćwiczenie umiejętności opracowywania strategii PR oraz organizacji działań PR w firmie. Program szkolenia Dzień I Co to jest public relations i czym się zajmuje? Public relations - tworzenie reputacji. Public relations - komunikacja z otoczeniem. Narzędzia public relations. Obszary działań public relations. Określenie grup docelowych Identyfikacja partnerów. Określenie odbiorców działań. Określenie celów komunikacji. Wybór komunikacji z określonymi grupami. Projekt strategii PR Analiza SWOT sytuacji instytucji. Wybór celów i działań PR. Określenie metod i środków komunikacji. Stworzenie harmonogramu działań. Media relations - skuteczna komunikacja z dziennikarzami Cykl współpracy z mediami. Monitoring mediów. Budowanie relacji z dziennikarzami. Terminarz kontaktów z mediami. Autoryzacja wypowiedzi. Czy żądać sprostowania? Konferencja prasowa Jak zorganizować konferencję prasową? Na co zwrócić szczególną uwagę? Niezbędne elementy skutecznej konferencji prasowej. Symulacja konferencji prasowej. Dzień II Informacje prasowe Dobór treści. Forma dystrybucji. Tworzenie kreatywnych informacji prasowych. Ćwiczenia praktyczne. Działania PR w social media Co to jest social media? Zasady prowadzenia komunikacji w social media. Fenomen Facebooka. Dekalog social media Jak prowadzić komunikację w serwisach społecznościowych? Na co zwracać szczególną uwagę? Szanse i zagrożenia obecności w social media. Komunikacja 24/7 - kryzys w Internecie Możliwe przyczyny kryzysu w social media. Komunikacja kryzysowa. Jak sytuację kryzysową przekuć w sukces? Forma szkolenia Zajęcia mają charakter dyskusji moderowanych, prezentacji, case study, a także ćwiczeń praktycznych i grupowych. Trener Specjalistka w zakresie PR związana z branżą od wielu lat, główne specjalizacje to: public relations, kreowanie wizerunku, rzecznictwo prasowe, współpraca z dziennikarzami (media relations), działania wizerunkowe i komunikacyjne w Internecie, social media Dwukrotnie nominowana do prestiżowej nagrody public relations PRotony. Obecnie prowadzi własną agencję PR i jest współautorką PR-owego serwisu branżowego Prowadziła działania public relations m.in dla projektu Szlachetna PACZKA Stowarzyszenia WIOSNA. Pracowała też jako specjalista ds. public relations gdańskich instytucji kulturalnych oraz festiwali ogólnopolskich Współpracowała z Agencją Eventową LIVE w zakresie PR przy evencie Orlen Monster Jam Prowadziła autorskie zajęcia w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy pt. "ePR - wykorzystanie Internetu w działaniach Public Relations" Pracowała w Media Regionalne jako wydawca On-Line nadzorując wszystkie materiały ukazujące się w serwisie internetowym, a także planowała i realizowała promocję serwisu w Internecie Trener z zakresu PR i ePR w programie ProKultura dla Narodowego Centrum Kultury, przeznaczonym dla przedstawicieli organizacji zajmujących się działalnością kulturalną Pracowała jako ePR Account Manager w agencji PR Była specjalistą ds. Public Relations w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego W czerwcu 2008 roku zajęła I miejsce w konkursie Forum Praktyki Gospodarczej W grudniu 2007 roku występowała na Kongresie "Nowe Trendy w Reklamie 2008", organizowanym przez ECU MARKETING (case study - blog marki Rimmel) Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł (+23% VAT). W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych) Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia Miejsce Miejsce szkolenia: Pracownia Kompetencji Opis Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.