Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Praktyczne aspekty pracy Project Managera IT - ZP-ZKP/POMIT (EFS).

Praktyczne aspekty pracy Project Managera IT - ZP-ZKP/POMIT (EFS).
Status
Miejsce Lubelskie Lublin
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/5528/praktyczne-aspekty-pracy-project-managera-it-zp-zkppomit-efs
Email
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Projekt pomorski - Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT. 4. Szkolenia z zakresu zarządzania projektami informatycznymi. ZP-ZKP/POMIT Praktyczne aspekty pracy Project Managera IT.   Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie \"Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT\".Celem projektu "Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT" jest wzmocnienie rozwoju 15 firm Pomorskiego Klastra ICT poprzez wzrost kompetencji 288 pracowników należących do kadry informatycznej, w tym min. 30% kobiet oraz co najmniej 144 osób z wykształceniem nie wyższym niż średnie. W ramach projektu zostanie przeprowadzona diagnoza dojrzałości projektowej dla 4 przedsiębiorstw. Okres realizacji projektu: 01.11.2011 – 31.10.2013l. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu. lub kontaktując się z naszymi Konsultantami: Aleksandra Seroczyńska (+48 22) 460 52 29 e-mail: aleksandra.seroczynska@altkom.pl Mariusz Gadomski (+48 22) 460 99 43 e-mail: mariusz.gadomski@altkom.plProgram szkolenia: 1. Wprowadzenie do zagadnienia komunikacji w projekcie. 2. Niezbędne umiejętności przywódcze w zarządzaniu projektami. 3. Komunikacja w zespole • podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej • bariery komunikacyjne • sztuka aktywnego słuchania i techniki manipulacji. 4. Komunikacja w projekcie • analiza wymagań dotyczących wymiany informacji • definiowanie potrzeb i analiza interesariuszy • plan zarządzania komunikacją w projekcie. 5. Zespół projektowy • praca w grupie a praca indywidualna • postawy członków zespołu projektowego • efektywność, tożsamość i integracja zespołu • etapy tworzenia zespołu projektowego • komunikacja zadań w oparciu o strukturę zespołu • metody twórczej pracy. 6. Kierowanie zespołem • style kierowania zespołem projektowym • dobór efektywnego stylu kierowania do fazy rozwoju zespołu • idealny obraz managera. Analiza własnego stylu kierowania ludźmi • koordynacja działań zmierzających do osiągnięcia postawionych celów. 7. Motywowanie w zarządzaniu zespołem projektowym • rodzaje motywacji • konstruktywna krytyka oraz udzielanie informacji zwrotnej • znaczenie języka w motywowaniu. 8. Coaching • czym jest i jak go stosować • technika GROW. 9. Konflikt i negocjacje • istota i typy konfliktów główne źródła konfliktów • style zachowania przy opanowywaniu konfliktów. 10. Zebrania, seminaria i narady • cele i rezultaty • najlepsze praktyki. 11. Podsumowanie szkolenia.