Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2359/profesjonalna-asystentka--sekretarka
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na Naszą stronę internetową:Profesjonalna Asystentka/Sekretarka Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, poznanie efektywnych zasad komunikacji, zapoznanie z technikami zarządzania sekretariatem. Korzyści dla uczestników- Poznanie technik skutecznej organizacji biura- Zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku- Uświadomienie znaczenia obowiązków sekretarskich dla sprawnego funkcjonowania firmy- Możliwość omówienia swoich metod pracy z profesjonalistą- Poznanie zasad tworzenia profesjonalnego makijażu biznesowego Program szkolenia Rola asystentki / sekretarki w zarządzaniu firmą podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych Jak moja praca wpływa na wizerunek firmy - obowiązki reprezentacyjne asystentek / sekretarek kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów - zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez organizację pracy własnej i współpracowników kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób przyjmowania gości - zasady doboru pomieszczeń, menu, formy przyjęcia itd. w zależności od charakteru uroczystości, rangi gości i okazji Czy potrafię skutecznie przekazywać informację - obowiązki informacyjne sekretarek / asystentek różnice między przekazywaniem informacji, a interpretacją informacji metody skutecznego informowania jak skutecznie docierać do informacji, które są mi niezbędne różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją wewnętrzną, a zewnętrzną w firmie Organizacja pracy sekretariatu - obowiązki administracyjno – biurowe sekretarek / asystentek Skuteczne zarządzanie korespondencją przychodzącą w firmie prezentacja istniejących systemów organizacji korespondencji przychodzącej instrukcja kancelaryjna – jaki stworzyć jednolity system zarządzania dokumentacją przychodzącą w firmie metody ewidencjonowania, znakowania i dekretacji korespondencji Tworzenie korespondencji wychodzącej podział tworzonych pism ze względu na ich zawartość i charakter graficzne zasady tworzenia dokumentów firmowych merytoryczne zasady tworzenia dokumentów z uwzględnieniem specyfiki firmy, treści i przeznaczenia dokumentu zasady ewidencjonowania korespondencji wychodzącej Zarządzanie dokumentacją firmową zasady archiwizacji dokumentów w firmie, wymogi prawne związane z czasem przechowywania dokumentacji kadrowej i finansowej Organizacja sekretariatu zagadnienia związane z efektywnym planowaniem, organizowaniem oraz wykorzystaniem czasu pracy, organizacja czasu pracy szefa (kalendarz spotkań, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie "złodzieje czasu") Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:   "Rewelacyjna prowadząca - nie wyobrażam sobie lepiej prowadzonego szkolenia\"   "Szkolenie prowadzone w sposób ciekawy, z dużą ilością ćwiczeń oraz gier symulacyjnych\"   "Polecam szkolenie "Profesjonalna Asystentka/Sekretarka" - poszerza horyzonty i porusza wiele zagadnień, które na pewno wykorzysta się w pracy, a także w życiu :-)"  "Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny - konkretnie, rzeczowo i na temat :-)"  "Szkolenie godne polecenia. Trener prowadził je na najwyższym poziomie"  "Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Tematy poruszane bardzo istotne i pomocne w pracy sekretarki. Pani Izabela Krzyszycha wspaniały trener – polecam. Szkolenie trwało dwa dni, prowadzone bardzo dynamicznie, dużo ćwiczeń."  "Zarówno przeprowadzenie szkolenia, trenerka, jak i sama organizacja na piątkę z plusem. Polecam innym osobom pragnącym zdobywać nowe umiejętności."  "Szkolenie super, rewelacyjnie przeprowadzone. Czuje się po nim zdecydowanie jak profesjonalna asystentka."  "Fantastyczna Pani Trenerka! Trudno jest mi wyobrazić sobie, że mógłby to szkolenie prowadzić ktoś inny" Szkolenie prowadzi: Izabela Krzyszycha Doświadczony Office manager. Odpowiedzialna za sprawną pracę recepcji oraz zespołu sekretarek i asystentek. Jest specjalistką od komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa. Autorka podręcznika wewnętrznych procedur i procesów.